Bilder från vårt höstbröllop! (färgad klänning)
Eftersom jag kikat på så många andras bilder (för att det är så roligt) här på bt lägger jag också ut ett par! Bilder på tårtan kommer...
/mulan
Eftersom jag kikat på så många andras bilder (för att det är så roligt) här på bt lägger jag också ut ett par! Bilder på tårtan kommer...
/mulan
Vi gifte oss i Lidköpings gamla rådhus, Västergötland, det är den röda byggnaden på en av de första bilderna. Festen hade vi i en gammal smedja på Kinnekulle. Och vi hade tur med vädret, men det var rätt kallt Vi har hur mycket bilder som helst och jag har bara valt ut ett par stycken. Tack för allt beröm!
/mulan
fantastiskt mäktiga bilder, tycker jag!! Önskar att man tänkt om lite och gift oss på hösten i stället för på vintern som vi ska göra!! HHIHIIHi!!
Otroligt vackert!! Grattis!! Vh johanna
OTROLIGT under bara bilder, och så fantastiskt vackra ni var!!!!! Stort grattis!
Passar på och tackar för alla tips och råd man fått här på BT!
mhv /mulan
WOW! Redan på första fotot med dukade bordet blev jag fast! SÅ vill jag oxå ha det! ;)
Det ser faktiskt ut som Lidköping??? Stämmer det??? Jättefina foton på er, jag antar ni är nöjda med fotografen ;)
En fråga till: var köpte du klänningen?
Lyckönskningar från mig ;)
Mulan: Haha...jag hann läsa i fel ordning på trådstarten så jag fick inte se att det VAR Lidköping för efter jag postat ;)
Huruvida så det kul att känna igen byggnaderna fastän jag är från Töreboda. Har dock varit där några gånger och skulle vi måsta flytta så fick det bli ditåt! ;)
Visst är det Lidköping Vi ville ha stadsbilder där man ser var vi är. Vi vigdes i rådhuset. Klänningen är köpt i Linköping, märket danskt, Party Line tror jag det heter.
mvh mulan
Jättevacker klänning och bukett....allt! Nästan så jag känner för att ändra datum på vårt bröllop och ordna något på hösten istället! Lycka till som gifta!
Grattis! Allt ser supersnyggt ut! Ett riktigt höstbröllop! Otroligt fint!
Wow, vad härligt vackert annorlunda ert bröllop såg ut.