fortfarande ingen marsbrud?
skulle vara kul att hitta någon som gifter sig i mars...
skulle vara kul att hitta någon som gifter sig i mars...
Vi gifter oss den 22 mars på Dominikanska genom Deluxe, www.dominikanska.nu/brollopspaket_puj_princess.htm.
Vi är just nu på jakt efter en guldsmed.
Vi ska gifta oss den 4 mars. Har inte skickat ut några inbjudningar trots långväga gäster, alla vet redan att vi ska gifta oss då så... Vi vill inte ha det så hysteriskt utan tar det lugnt och enkelt.. Jag ska ha en kompis som fotar, en annan som gör mitt hår och så ska vi ha en kort, borgerlig vigselceremoni - utomhus! Vi hoppas på bra väder men blir det dåligt så går det bra också. Vill inte överplaner med risk för att man blir hysterisk om det inte blir som man har tänkt sig..
Fast jag är ute i god tid och tittar på ringar, svårt att bestämma sig.. Hörde om en affär i Gamla stan i Stockholms som ska vara bra och billig så jag ska dit i veckan..
Hoppas det går bra för er andra!
oups...gifter mig 25:e mars och känner att vi ligger sist i planeringen
Ringarna är något så när bestämda...troligtvis gifter vi oss på Kalmar slott, då det är där jag kommer från...(vi bor i Malmö nu). Kommer också ha långväga gäster från USA, Norge och England och jag känner när jag läser erar att vi kanske borde sätta fart . Har pratat med sömmerska idag ialla fall...alltid något
Hej!
Vad glad jag blir som hittade en tråd för oss som ska gifta oss i mars!
Vi gifter oss den 4:e mars i den by där jag är uppväxt (60 mil från där vi bor nu).
Vi har inte fått ut våra inbjudningkort än, men dom är på väg. Vi pysslade med dom i helgen, men fick inte allt färdigt. Hoppas på att kunna få ut dom snart!
Känns som att vi ligger ganska långt efter andra i planeringen. Men vi har ingen panik än... Kyrka, festlokal och klänning är fixad i alla fall (och lite till).
Hej alla marsbrudar!
Jag är ny här på BT. Vi bokade kyrka igår!!!!!! Bröllopet blir den 4:e mars. Känns härligt att det verkligen är spikat nu.
Planeringen går bra, lokal och catering bokad, klänning köpt och det mesta vet jag iaf hur jag (vi) vill ha det.
Har ni kommit långt i förberedelserna?
hur går det för er marsbrudar? Jag fick ett dramaqueenanfall idag för att vi inte kommer någon vart i vår planering...min stackars pappa fick ta värsta smällen men min fantastiske m2b fick mig på andra tankar...lugnade ner mig...vi ska ha blaneringskväll ikväll...känns skönt!
Det går sakta men säkert framåt för oss. Vi gjorde färdigt inbjudningskorten i onsdags. Nu är det "bara" att skriva adresserna på kuverten och få färdigt vår hemsida vi håller på med innan vi kan skicka ut inbjudningarna. Ska bli underbart att få iväg inbjudningarna!
Jag satt och ringde till präster och frisörer igår. Det är inte lätt när man inte bor där man ska gifta sig. Hur gör ni andra som inte bor där ni ska gifta er med sånt?
Hej alla marstjejer!
Vad ni verkar ha kommit långt i er planering.....jag kanske borde börja stressa. Tycker inte jag gör annat än tänker på bröllopet.....har i alla fall bestämt att inbjudningarna ska ut i mitten av november.
Lotta, ja visst längtar man till att få respons på inbjudningarna. Ingen vet att vi ska gifta oss....men vi ska berätta för våra föräldrar innan vi skickar inbjudningarna...verkar väl bäst...haha.
Kul med fler som gifter sig i mars, det verkar inte precis vanligt!
Vi gifter oss den 18e och även om mycket är klart och bokat o.s.v. känns det stressande för vi kan inte skicka inbjudningar förrän i början av december- då vi vet någorlunda om festlokalen är ledig! Blir det väldigt sent (vissa får resa upp till ca 20 mil?
Vi funderar på marsbröllop eftersom vi blev ihop i mars. Blir isåfall 2007, runt tvåårsdagen. Men vi bor i Göteborg och vädret här är ju inte så kul den tiden... Ingen snö o våren har knapppast kommit än, så är lite osäker... Var bor ni andra?
hejhär kommer en till mars brud
vi gifter oss 24/mars.
vi har bokat kyrkan, fest lokalen och pratat med dom som ska fixa maten.
nu är det klänning, m2b kläder och kläder till barnen och inbjudningar kvar
Nu har vi fått ut våra inbjudningskort och fått vår hemsida färdig!!! Känns helt fantastiskt bra!
Nu kan man prata mer öppet om bröllopet. Riktigt skönt!
Hur går det för er?
Äntligen är allt tyg till klänningen köpt...känns så skönt! Modellen är bestämd och sömmerskan är i full gång!
Hej söta marsbrudar!
Jag har fixat en tråd för vårbrudar (alla månader) här på BT där vi kan snacka vår & bröllop! Är jättenyfiken på era färgteman, dekorationer & hur ni ska göra era inbjudningskort och övriga trycksaker, så kolla gärna in på www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m1320610.htm...
kram från Ängla som gifter sig 29 april (inte riktigt mars men nästan)