fortfarande ingen marsbrud?
skulle vara kul att hitta någon som gifter sig i mars...
skulle vara kul att hitta någon som gifter sig i mars...
någon?
Hej.
Vi skal lev gifta oss i mars, men inget är helt 100% Vi vet heller inte om det blir 2006 eller 2007.
Maila om du vill
sarahlergell@hotmail.com
Sarah, jag har mailat dig
Finns det fler...börjar tro att vi är väldigt annorlunda som valt denna månad...
Hej!
Jag ska gifta mig i mars nästa år som det ser ut nu.. Det blir ett litet och enkelt bröllop med borgerlig vigsel. Är inte så sugen på att följa alla vett och etikettregler som finns kring bröllop utan vi vill göra det på vårt sätt..
o, vad skönt med en till som vill tänka utanför ramarna...vi gifter oss också i mars, och vi kommer inte alls följa alla vett och etikett regler...
fler marsbrudar?
Hej!
Här är en till marsbrud. Vi gifter oss i Iskyrkan med bara våra närmaste med. Litet och enkelt alltså. Kul med en sån här tråd!Hur går det med er planering?
Hallå tjejer!
Vi gifter oss den 24 mars!!!
Trodde verkligen att vi var ensamma om detta.
Vi skickade ut våra inbjudningar förra veckan eftersom vi gifter oss 50 mil hemmifrån och på en fredag så att många antagligen behöver ta semester från jobbet mm.
Åh vad skojigt att den här tråden blev till, nu kan man ju lätt höra o gemföra hur ni andra gör med planering och få tips o så!
Hur långt har ni kommit i planeringen? Vi har också skickat ut ibjudningarna eftersom vi har delar av familjen långt borta. Jag är i ringfunderingar nu och sen undrar jag vilka blommor som det är säsong för i mars. Var i landet finns ni andra och var ska ni gifta er?
Vi bor i sthlm och ska gifta oss i Idre.
Visst ska det bli mysigt med vinter bröllop?!
Har ni andra ngt tema på erat bröllop?
Vi har färgerna vit-beige-silver,
snö-is-kristaller, vita rosor, hjärtan och så en massa ljus och marschaller förstås!
Blev ett långt tema märkte jag :)