• marfa

    Träff i Linköping!!

    Hej på Er!
    Som Calice skrev i den andra tråden är det hög tid att vi bestämmer ett datum för nästa träff.
    Problemet är att jag inte har en aning om vad jag gör efter bröllopet.
    Men det är ju bara att bestämma en helg, så kommer jag ner till Linköping.
    Vi kanske skulle ordan att typ gå ut och äta något trevligt eller så? Eller ta en fika. Eller vara hemma hos någon.
    Ni är välkomna till Stockholm om ni vill ;)
    Lämna gärna förslag, så ska vi nog lyckas hitta en helg, och gärna inte för sent.

    Stor kram
    Marfa

  • Svar på tråden Träff i Linköping!!
  • na76

    Hej

    Så hittills har följande anmält sig till träffen:

    Sandella
    Calice
    Marfa
    Na76
    Lottis2
    Brud i sina bästa år
    Decorist

    Eventuellt kommer tessan05. Hur är det med er andra (Delphi, indianflickan...nån annan)?

  • loui

    Jag skulle jättegärna vilja vara med, men har en tenta den 20 som jag måste ta. Får haka på nästa träff istället (om det blir någon). Jättebra initiativ och en toppenidé!

  • delphi

    HeJ alla! Sent om cider ansluter även jag mig till denna tråd.. fick ett snällt påminnelsemail från Calice.. Är det fortfarande ok att ansluta?
    Vad är planen? Hämtmat och foton!

    Ska man ta med något annat... för länge sedan var det tal om ett glas öl/Vin i samband med detta. Aktuellt?

    Kram till er alla! "the little busy bee"

  • na76

    Hej

    Delphi: Naturligtvis kan du vara med. Vi ska träffas klockan 18.00 vid Statoil macken vid Berga Centrum för att gå och köpa pizza som vi käkar hos Sandella.

    Ja vad tycker ni andra om vin/öl?

  • Decorist

    Sandella:

    Tänkte bara kolla vart jag kan ställa bilen på fredag? Ska jag ställa den utanför erat hus innan vi ska träffas vid statoil eller har du nåt annat förslag? =)

    Om det är nån som behöver skjuts förresten är det bara att säga till!

    Kram Caroline

  • na76

    Hej

    Imorgon är det dags, ser fram emot träffen. Ska bli så roligt att träffa alla. Nu har jag fotona från fotografen också som jag kan visa.

  • marfa

    Hej!
    Jag åker ner till LKPG snart för att täffa er. Om jag inte hinner precis till 18 så kan ni väl vänta på mig.
    Syns snart
    Kram
    Marfa

  • sandella

    Oj, en praktisk fråga till mig.... men det är nog ingen fara och färde ändå.
    Decorist: Vi ses på macken så visar jag Dig snabbt och enkelt var Du kan ställa bilen.

    Till Er alla: kul att ses i kväll

    /Sandella

  • Tessan05

    Hej på er!
    Jag kommer dessvärre inte förbi ikväll... lite för mycket som krockar för att det ska vara möjligt. Hoppas att ni får det trevligt!
    /Therése

  • marfa

    Tack för en trevlig träff.
    Ha det så bra allesammans så hörs vi snart igen hoppas jag.
    Kram
    Marfa
    För er som inte såg de andra bildern så är det www.argentum.nu/maria

  • na76

    Hej

    Sandella: Det var skoj att få komma hem till dig i fredags.

    Det var en trevlig träff, skoj att se allas bilder.

Svar på tråden Träff i Linköping!!