• marfa

    Träff i Linköping!!

    Hej på Er!
    Som Calice skrev i den andra tråden är det hög tid att vi bestämmer ett datum för nästa träff.
    Problemet är att jag inte har en aning om vad jag gör efter bröllopet.
    Men det är ju bara att bestämma en helg, så kommer jag ner till Linköping.
    Vi kanske skulle ordan att typ gå ut och äta något trevligt eller så? Eller ta en fika. Eller vara hemma hos någon.
    Ni är välkomna till Stockholm om ni vill ;)
    Lämna gärna förslag, så ska vi nog lyckas hitta en helg, och gärna inte för sent.

    Stor kram
    Marfa

  • Svar på tråden Träff i Linköping!!
  • Tessan05

    Vi kommer hem från bröllopsresan först den 18 augusti... så vi får väl se om jag hänger på eller inte. Men, jag hoppas kunna göra er sällskap...

    Imorgon är det så dags... och jag som knappt hunnit bli nervös än! Men, det kommer väl i natt! :)

  • marfa

    Lycka till Tessan
    Jag hoppas att allt kommer att gå superbra.
    Kram
    Marfa

  • na76

    Hej

    Tessan05: Lycka till idag.

    Det ser ut som om den 19:e passar alla bäst. Hur dags ska vi träffas och var? Det ska bli så roligt att få träffa alla. Några kort har jag ialla fall att visa, får se om vi hunnit få korten från fotografen då med.

  • sandella

    Tessan05; idag är det Er dag - ha det underbart
    Önskar Er en romantisk bröllopsresa också när dagen såväl är över. Hör av Dig om Du har möjlighet att träffa oss den 19 aug för att berätta ALLT

    Calice; inga pälsdjur hos oss, endast 4 fiskar (men de håller till utomhus för närvarande).

    Appropå fredagen 19 aug: är det OK med alla att vi är hemma hos mig?
    I så fall kan vi träffas utanför Statoil-macken vid korset Söderleden och Vistvägen (Berga Centrum) och därifrån inhandla mat på pizzerian på Söderleden och sedan gå hem till mig.
    Förslagsvis klockan 1800, men jag kan tidigare också om det passar Er bättre.

    Oj, vad det ska bli kul att höra om de bröllop som varit sedan senaste träffen - och se foton också förstås!!
    (På torsdag ska vi träffa fotografen och gå igenom våra bilder, därefter kommer bilden i tidningen, sent om cider )

    Kram! /Sandella

  • na76

    Hej

    Sandella: 18.00 passar mig bra. Jag tar bussen från jobbet till Berga centrum och så ses vi vid macken.

    Ha det bra alla.

  • Decorist

    Jag tror det passar mig bra med, vet inte hur jag jobbar då, men annars kan jag nog fixa det!
    Ska bli jättekul! Ses då!

  • marfa

    Jag kan oxå. Jag kan till och med gå, det är nära mamma & pappa, så det passar mig perfekt.
    Ska bli kul att se er igen. Kommer verkligen sakna att inte träffa er sedan.
    Ha det bra.
    Kram
    M

  • Fru Calice

    Tessan - grattis! Hoppas er dag blev fantastisk!!!

    Alla er andra (o Tessan med såklart) - funkar för mig oxå. Jag går direkt från jobbet o tror jag har hunnit sluta men ringer om jag blir sen. (Borde sluta redan vid 15 men ska försöka göra mig hemmastadd på det nya jobbet o inte ta med allt hem vad det gäller lektionsplaneringar...) Kommer till Statoil kl 18!

    Sandella
    Ska spana i Corren! Lycka till hos Johnny! (Vi ska dit den 15e)

    Kram på er alla!

  • brud i sina bästa år

    Låter kul med träff, spännande att höra om bröllopen som varit sen sist!

    Grattis Tessan05 också!!! Hoppas ni hade en fin dag!

  • Lottis2

    Hej på er! Jag kan också den 19:e så vi ses vid statoil kl 18.00.

Svar på tråden Träff i Linköping!!