Cybermamman! (smultronet här)
Jag har gått ner 18kg nu
Känns underbart, ville bara tala om det, du vet ju hur svårt jag hade det med blandannat tip topen.
hoppas du har det bra.
kram!
ps, Tack alla som peppat mig
Jag har gått ner 18kg nu
Känns underbart, ville bara tala om det, du vet ju hur svårt jag hade det med blandannat tip topen.
hoppas du har det bra.
kram!
ps, Tack alla som peppat mig
Oh no... är det sant? Hur gör du? Kan man få en berättelse.
Wow!! Vad duktig du är!
Tihi tack=)
Jag äter nyttigt. lite men ofta, promenerar 1 timme innan frukost, tränar 4ggr i veckan på sätt går nog alla ner
Det är fantastiskt. Hur går det med allt annat då? Antar att det går bra för det brukar det göra om man kan gå ner i vikt för då mår man så mycket bätttre. Berätta mera!!
tihihihih minus 28, jag har blivit så otroligt snygg
snälla ett tips till alla överviktiga, kämpa på för det är det värt=)
japp går jätte bra har ju inget med af å soc å göra, sen studerar jag nu, en jättebra klass
så nu 10kg kvar sen så=)
feb-06
om du söker och hittar den andra tråden med smultronet i början innan hon blev så otroligt duktig (du är super smultronet) så ser du att det inte bara är en sån där typiskt bantarsloagn "jag var så tjock och deppig nu är allt bra" utan ser hennes kamp. Det kan nog vara bra för alla som försöker gå ner i vikt att se hur personen som gått ner tänkte innan det till slut klaffade
Bra talat annaglitter! Jag är så imponerad av smultronet så jag hittade inte ord jag kunde bara göra glada gubbar. Hade helst velat krama om och hoppa runt med dig smultronet i en stor glädjedans
annaglitter-kram!
Cybermamman-gullig du är-kram!
-30kg
-65kg tihihi.skön känsla!
jag väger 65kg inte -65kg *fnizz*
bra jobbat:)
-65 kg :-O läser man, då tänkte jag jahapp då finns det inge smultron kvar längre.... tur att du rättade till det hela
Avundsjuk jag är så avundsjuk... på smultronet
63kg
cybermamman-hoppas att du mår bra. kram
Hej smultronet vad roligt det är att du har hittat formen. Svaret på din fråga är väl sisådär just nu... sitter här och försöker göra som mamma sa... tända eld på snön... har du några tändstickor över
cybermamman
*kramar om och skickar alla tändstickor jag kan hitta*!!! Och några vanliga tändare, har dessutom en cigarrtändare som är som en blåslampa, den ska nog hjälpa! *kram*
annaglitter vad gullig du är, får man bara lite hjälp och nån tror på en då ska det gå