• Blivande Fru G....

24 JUNI 2006, fler än vi??? eller runt den datumet...

Som ska gifta oss dÅ?... Kanske lite tidigt ute, men de hade varit kul o haft någon att prata med allting om...

kram

• Svar på tråden 24 JUNI 2006, fler än vi??? eller runt den datumet...
  • *picoliiina*

tror på rest hole in one.. vi har lite kontakt med ägarna o kanske kan få bra pris.. rätt ok lokal.. pappa har haft 50års kalas där.. och det har fungerat bra.. annars vet vi inte.. tyresö bygdegård har man läst mycket om.. men vet inte så mycket om lokalen.. ni då?

• *picoliiina*

ska tillägga att golfbanan är stängd på midsommarafton.. så därför vill/kan vi vara där utan en massa golfare som slår på ranchen och rycker i dörren... :)

• Blivande Fru G....

Ja har HITTAT den

Min klänning...

den är såååååå fin

Bara 2500:-

O sambon blev jätte glad att jag hittat den

• Blivande Fru G....

Inne på blocket.se

Ska försöka pruta ner den... Visar er den när den är min

• Blivande Fru G....

Hej..

vad är dte för små saker man redan kan fixa inför bröllopet...
    Vi har precis köpt min brudklänning nu så nu får vi vänta med att slänga ut stora pengar igen

kan man göra något som inte kostar... Vill ju ha allt i ordning i tid osv

Kram

• Sunshine Girl

Blivande Fru G.... :D
    Åh det finns jättemycket som man kan fixa innan :D :D :D
    * börja kolla festlokaler
    * bestäma färgtema
    * göra en gästlista
    * börja med vigsel/festprogram
    * Inbjudningar om göra själv börja skissa eller beställa provkort från olika leverantörer
    * fundera på sånger att ha under vigseln
    * skapa en hemsida kanske
    * skriva en bröllopsdagbok
    osv osv :)
    Idag ska jag skicka ut våra STD kort till vännerna i asien och australien :D

• _sus_

*slänger mig in ;) 15/7-06*

blivande fru:

finns massor man kan göra. vet ej hur mycket ni gjort.
    jag har inte heller möjlighet att punga ut pengar än så mitt tygköp väntar..
    men jag kollar på skor o underkläder nu.
    har bokat lokal(er) och kyrk(or) kan inte bestämma vart vi ska vara.
    kolla in på
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1161115.html
    där har vi många listor från några av oss ;)

• _sus_

sunshine girl:
    du är oxå vaken... och överallt som alltid ;) härligt..

• Sunshine Girl

_sus_ men detsamma :D :D :D

• Blivande Fru G....

Sunshine girl..

Har du msn?

Tänkte de kunde vara kul o prata me folk som ska gifta sig på samma dag o inte varit ihop med sin blivnade så länge :-d

• Akkidakki

Hej!! Ny här på bt men vi ska gifta oss den 3 Juni! Planerar för fullt! Kyrka å lokal bokad. Testar på hur ja ska fixa till snygga inbjudningskort... tänkte ja skulle göra dom själv lite mer personligt! Ingen som har något kul tips? Tjing!!

• Blivande Fru G....

Puffar upp denna tråden

Hur går de för alla?

kram

• Skogstokig

HEJ!
    Jag hör kanske inte riktigt hit, än. Vi har bestämt oss för att gifta oss men vet inte riktigt när ännu. Min kille vill i feb el mars medan jag hellre väntar till sommare. Dock har vi planerat en hel del.

• Blivande Fru G....

Jo men du kan vara med här ändå

• Skogstokig

Hur långt har du hunnit i planeringen? Själv tittar vi runt på lokal, har valt kyrka (ej bokat) likaså präst. Menyn är bestämd, dock inte vem som skall laga. Tyg är inköpt till min kläning, min mamma ska sy men jag måste gå och välja ut en modell. Jag vet inte men jag kanske måste ta tag i allt på allvar. Men min kille har alltid sagt att han vill fria på riktigt och än så har han inte gjort det... I går sa han att han ville gifta sig i feb-mars och då frågade jag om det var ett frieri men då log han och sa nej, men det kommer innan sommaren är slut. Jag vill inte ta tag i för mycket innan han friar, men samtidigt vill jag inte missa något pga tidsbrist i sista änden. Vi har varit sambo i drygt 6 år så det är väl dax nu.

• Blivande Fru G....

Ja ...

Kyrkan är bokad
    Lokal bokas imorrn.
    Klänningen är köpt.
    Brudparet till tåratn är köpt.
    Gästlistan är färdig..
    Kollar på hur vi ska ha inbjudningskorten osv...

• Sunshine Girl

Hallå på er!

Hur går det för er? Vart har ni tagit vägen?

Svar på tråden 24 JUNI 2006, fler än vi??? eller runt den datumet...