• Blivande Fru G....

24 JUNI 2006, fler än vi??? eller runt den datumet...

Som ska gifta oss dÅ?... Kanske lite tidigt ute, men de hade varit kul o haft någon att prata med allting om...

kram

• Svar på tråden 24 JUNI 2006, fler än vi??? eller runt den datumet...
  • *picoliiina*

några fler än jag som ska gifta sig på midsommarafton 23 juni 2006?

• Sunshine Girl

*picoliiina*, tror jag har sett någon annan med det datumet här :)
    Min tur är dagen efter den 24 :D

• *picoliiina*

har du planerat mycket än? vi.. eller jag har bara bokat kyrka.. nästan bestämt festlokal.. funderar lite på inbjudningskort.. och budget.. vilka man ska bjuda. måste bjuda osv...

• Sunshine Girl

*picoliiina*, njooo *rodnar lite* har hunnit en hel del...
    På första sidan så finns min lista fast nu ska den uppdateras med att frisör/sminkös är bokat också :D

• Sunshine Girl

*picoliiina*, vart ska ni gifta er?

• *picoliiina*

jaha just det. var ju du! hehe.. vi gifter oss i tyresö kyrka.. men vi är inte riktigt säkra med val av kyrka även fast vi har bokat.. den e så stor.. och vi skall vara ca 50st personer.... men vi bor i tyresö, och vi tycker den är fin... så tror vi ska strunta i att den är stor... vad tycker du? ni?

• *picoliiina*

!sunshine girl! vad får ni betala för ert cover band?

• Sunshine Girl

*heeheehee* japp det är jag det!
    Tycker jag ni gör helt rätt i! Strunta ni helt i att kyrkan är stor! Det gör vi :D
    Vi kommer att gifta oss i Katarina Kyrka på söder och den är också STOR :)

Har för mig att det är ca 5000 och det inkluderar livemusik till fördrinken, 2 timmar live efter middagen samt disco vilket jag tycker är KANON!

• *picoliiina*

låter bra.... vi måste bara bestämma lokal först så vi vet hur allt passar in...

• Sunshine Girl

Vilka lokaler funderar ni på?

Svar på tråden 24 JUNI 2006, fler än vi??? eller runt den datumet...