24 JUNI 2006, fler än vi??? eller runt den datumet...
Som ska gifta oss dÅ?... Kanske lite tidigt ute, men de hade varit kul o haft någon att prata med allting om...
kram
Som ska gifta oss dÅ?... Kanske lite tidigt ute, men de hade varit kul o haft någon att prata med allting om...
kram
några fler än jag som ska gifta sig på midsommarafton 23 juni 2006?
*picoliiina*, tror jag har sett någon annan med det datumet här :)
Min tur är dagen efter den 24 :D
har du planerat mycket än? vi.. eller jag har bara bokat kyrka.. nästan bestämt festlokal.. funderar lite på inbjudningskort.. och budget.. vilka man ska bjuda. måste bjuda osv...
*picoliiina*, njooo *rodnar lite* har hunnit en hel del...
På första sidan så finns min lista fast nu ska den uppdateras med att frisör/sminkös är bokat också :D
*picoliiina*, vart ska ni gifta er?
jaha just det. var ju du! hehe.. vi gifter oss i tyresö kyrka.. men vi är inte riktigt säkra med val av kyrka även fast vi har bokat.. den e så stor.. och vi skall vara ca 50st personer.... men vi bor i tyresö, och vi tycker den är fin... så tror vi ska strunta i att den är stor... vad tycker du? ni?
!sunshine girl! vad får ni betala för ert cover band?
*heeheehee* japp det är jag det!
Tycker jag ni gör helt rätt i! Strunta ni helt i att kyrkan är stor! Det gör vi :D
Vi kommer att gifta oss i Katarina Kyrka på söder och den är också STOR :)
Har för mig att det är ca 5000 och det inkluderar livemusik till fördrinken, 2 timmar live efter middagen samt disco vilket jag tycker är KANON!
låter bra.... vi måste bara bestämma lokal först så vi vet hur allt passar in...
Vilka lokaler funderar ni på?