mens och s*x
Bara en liten rundrågning (ingen enkät)
Går mens och s*x ihop? Brukar ni ta "paus" då eller kör ni på som vanligt...? Har era män något emot det?
Bara en liten rundrågning (ingen enkät)
Går mens och s*x ihop? Brukar ni ta "paus" då eller kör ni på som vanligt...? Har era män något emot det?
Nokgroda
Men sex innehåller inte enbart att man ska få nåt i "där" .. finns ju andra varianter när man har mens. Med lite fantasi så kan man mysa till det riktigt ändå!
fantasin är det inget brist på..
Ei saa peitää: Oj, tycker du att det är så genant?
Jag brukar vilja göra nummer 2 för mig själv, men mensskydd och vattenkastning känns inte särskilt privat i vår relation. Jag vet inte om vi är ovanligt frigjorda, men jag har aldrig ens reflekterat över det.
Nokgroda-
jag ser inte mensen som onaturlig, men jag har ändå inte sex då...tycker att det är ohygieniskt, men alla är vi ju olika.
Kissa har jag inget problem att göra inför min man. Likaså händer det att man släpper en och annan fjärt. Men nummer två och när jag har mens så vill jag vara ifred på toaletten.
Som kille låter jag frugan bestämma. Men jag märker helt klart en uppgång i lusten under perioden. Dock brukar hon inte vilja ha IN "den". Hon bruka s*ga och jag kör med handen eller "vår "jellyboy -22cm"
Jag ställer inga krav på att "få" sex under mensen.
Jengirl: nej visst.. men jag föredrar nog ändå det riktiga, skönaste istället för att offra mig..
NokGroda
Du föredrar du det. Alla är vi olika.
Jag har turen att tycka det mesta är skönt med min gubbe, och att han kan tillfredställa mig ändå utan bli blodig på heligheten..
Ei saa peitää
Nä min får inte heller vara med när jag byter menskydd och gör nr 2.. men kissa är no problemas .
Jengirl: jag förstår att du försöker få det till att man föredrar olika saker. Men faktum är ju att orgasmen fungerar på ett visst sätt och utan vaginalstimulering blir den inte lika fullkomlig.. därav G-punkten och andra berättelser.
stackars dig som inte vet hur det känns, kanske. men men.. mys på du.
Kanske ska jag svara själv på min trådfråga kom jag just på...
För mig har det varit olika i olika relationer. I min längsta relation som tog slut förra sommaren hade vi aldrig s*x när jag blödde, jag föresolg det ibland på slutet av en period men han ville inte då. En allmänt stel och hämmad typ förövrigt...hehe. Den första killen jag dejtade sedan hade inga problem med blod alls, vi bara la en handduk under och duschade tillsammans efteråt. Det var lite förvånande för mig att han ville då för han var och är pedantisk och verkar ha svårt för lite smuts i hörnen etc. Men blod gick visst bra.
Varför frågas det alltid om männen har nåt emot det? Kvinnan då? ;0) Ofta verkar det antas att har man inte sex under mensen är det för att mannen tycker det är äckligt.....
Min man bryr sig inte, däremot vill JAG inte ha sex under mensen. Åtminstone inte de första 4-5 dagarna. Jag känner mig inte fräsch och har då ingen sexlust, jag blöder också väldigt rikligt och har stark mensvärk de första dagarna. En orgsm kan lindra mensvärken i alla fall tillfälligt, så precis INNAN mens då mensvärken börjat men inte blödningen har jag däremot gärna sex..
NokGroda
HA! vet inte jag hur det känns?
Tänker inte ens yttra mig..
Kanske inte just första dagen, för då känner jag mig sådär lite halvrolig.. Men sen, så är det ju bara att köra.. Med handduk eller i dusch, man kan ju inte
"bli celibat" i flera dagar heller.. :-P (alltså, självklart får man göra som man vill...naturligtvis...)
I slutet av min mens har vi sex. I början har jag ont, mår dåligt och får dessutom sköra slemhinnor...
Jag har mens i 3 dagar.. och under dessa tre dagar känner jag mig fet, äcklig, smutsig och mår illa om min sambo tar mig på brösten eller ens skulle smeka utanpå byxorna. Jag blöder väldigt mycket och en riktigt hemsk mensvärk. Så s*x finns inte med på världskartan. Man blir inte så sexig om man ligger där som en död torsk och känner sig äcklig
Jag har inte sex under min mens, varken jag heller min sambo gillar det. Vi gosar och kelar på andra sätt då.
Jag skulle heller aldrig ha med min sambo på toa, när jag gör en nummer 2 eller byter tampong.
Jag vill att vi ska göra såna saker privat, för förhållandets bästa.
Oftast står jag över men då och då blir det sex i alla fall men bara om jag har tampong...vilket fungerar kanon..skulle aldrig vilja ha "blodsex".. Usch, enligt mig..
pickolina...
öhhhhh???
hur har man sex med tampong...??
Fullbordar man inte hela alltet då eller hur menar du?
Jodå "hela alltet", varken jag eller killen märker tampongen.. Testat med flera killar både när de vetat om det och ej..ingen har någonsin känt att jag haft tampong...och inte jag heller så... Det enda som kan vara knepigt är att få ut den efteråt.. *skratt*
Känner mig relativt osexig när jag har mens så jag avstår! Brukar passa på att skämma bort pojkvännen med mycket oralsex de dagarna istället!! *S* Däremot så är jag väldigt sugen när mensen slutat, så jag tror att vi tar igen det vi "missat" då!