Blir så less på mig själv...
Jag är tyvärr en sådan som kräver ganska mycket bekräftelse och uppskattning för att jag ska må bra.. Har väl inte världens bästa självförtroende och blir lätt svartsjuk.. Vill inte vara så här, men ändå blir jag så hela tiden..
Just nu känns allt så pissigt för jag och sambon är i en svacka känns det som.. tar knappt i varandra längre och hittar aldrig på nåt.. Tycker att detta är jättejobbigt trots att jag vet att det inte kan vara uppåt jämt i ett förhållande..
Sedan ett par månader tillbaka har han köpt en motard (en slags cross-motorcykel) och är nu ute och åker på den hela nätterna.. åker vid nio, tio-tiden och blir borta till tolv-ett-tiden.. Kan inte låta bli att oroa mig över att han tröttnat på mig och träffar nån annan eller så.. Men han säger att det absolut inte är någon fara.. Tycker iaf att det är dötrist att vi aldrig gör nåt tillsammans längre.. Allt annat verkar roligare än att umgås med mig.. :( Nu kräver jag absolut inte att vi ska göra nåt varje kväll, har ju mina vänner, träning, hundarna och min fritid, men tycker man kan göra nåt tillsammans åtminstone ett par gånger i månaden..!
Känner nu att jag bara blir med och mer bitter och en lättirriterad och otrevlig person, jag som annars är glad och pigg för det mesta, vill inte ha det så här och kände att jag behövde ventilera mina tankar...
Hjälp! Brukar det vara såhär? Överreagerar jag? Vad gör man?