Inga trollhättebor som ska gifta sig 2006
Är det inga Trollhättebor som ska gifta sig nästa år alltså 2006,vore kul att träffa er och byta lite ideér??
Är det inga Trollhättebor som ska gifta sig nästa år alltså 2006,vore kul att träffa er och byta lite ideér??
brud0606
Är inne nu...
Det ska finnas en butik med brudklänningar i Trollhättan, någon som varit där? Är dom trevliga? Har dom stort utbud?
Du menar nog dreamnette. Nej jag tycker hon som äger affären är riktigt tyken ibland. Har hört fler som säger det. Glad att jag inte köpt min klänning där. En kompis som skulle prova klänningen där en sista gång innan bröllopet hade gått upp lite i vikt. Hon pikade henne och sa att du kanske kan ha klänningen ändå. Nej sa min kompis, jag vill gärna att ni lägger ut den, vilket inte hade varit så populärt.Men hon kanske inte är lika otrevlig mot alla.
Jag tycker att hon Martina på dreamnette är väldigt trevlig och hon kan sin sak. Har inte pratat så mycket med ägarinnan..
Hittade en bröllopsbutik i Nygård, lite närmare oss. Så vi ska dit på onsdag. KUUUL! :)
håller med om det där med dreamnette. min sambo var hon jättetrevlig mot men mot mig va hon lite avig. min sambo hyr kläder där men jag åkte till madame glamour i uddevalla istället. myyyycket trevliga människor där, fick all hjälp jag kunde få. verklgien urgulliga!
Tack för tipsen! Slipper jag åka flera mil i onödan :)
Var faktiskt på Dreamnette idag. Fick hjälp av Jeanette, ägarinnan, hon var jättegullig och hjälpsam, trots att vi hade barnvagn med oss. :)
Lindha
Va skönt att hon var trevlig :) Hon kanske har haft dåliga dagar när vi andra va inne ;)
Fick du tag i nån fin klänning?
Jag och min sambo ska gifta oss under nästa år. Runt trollhättan. Men vi vet inte vart vi vill vara!!!
Nån med bra tips?
Här kommer en till!