Inga trollhättebor som ska gifta sig 2006
Är det inga Trollhättebor som ska gifta sig nästa år alltså 2006,vore kul att träffa er och byta lite ideér??
Är det inga Trollhättebor som ska gifta sig nästa år alltså 2006,vore kul att träffa er och byta lite ideér??
Inte Trollhättebor, men Älvängen, inte såå långt :) Ska gifta oss i Västerlanda i Lilla Edets kommun
Okej vad kul.. när ska ni gifta er då?
i april nästa år är det tänkt :) Ni då?
Lindha
Vi ska gifta oss 3 juni.
Var ska ni gifta er då? I Trollhättan?
Ja vi ska gifta oss i Trollhättans kyrka.
Oki! Har ni kommit långt i planeringen? Vi har bokat kyrka och lokal, sen är det stopp. :)
Kyrkan får vi inte boka förrän i November då de får bokningsboken för nästa år.. Hur konstigt som helst. Lokalen är bokad iallafall, klänning har jag redan, brudbukett har jag kollat ut,likaså ringar,håller på att kolla på tärn/näbbklänningar,skor har jag oxå kollat ut likaså frisyr och tiara. Maten har jag pratat med en kock som ska laga buffémat blir det.
brud0606
Blev det Villa Elfhög?
Kyrkan får man inte boka förren så sent, då de inte vet om det kan bli ändringar under nästa år. Tex stora mässor, ombyggnader osv...
Vad blev det för bukett?
Bebbsen05
Japp det blev Villa Elfhög.. inga problem att boka där.. Brudbukett blev lila och vita rosor i droppform. Du är aldrig på msn längre, kan visa dig där om du vill..även se mig iförd brudklänning.