vilka / vilket namn?
Jag och min pojkvän tänker försöka skaffa barn så snart som möjlligt, skulle bli glad om ni kunde komma med lite namn som ni tycker är fina.
Jag och min pojkvän tänker försöka skaffa barn så snart som möjlligt, skulle bli glad om ni kunde komma med lite namn som ni tycker är fina.
Saga, Tyra, Engla, Vilda, Greta, Fenja, Isla
och
Elliot, Vigor, Gunnar och Cosmo är de namnen som jag gillar allra bäst!
Min syster har en dotter och en son som heter Ebigail och Elijah, tycker jag är rätt fint ;)
Tack så mycket för hjälpen på alla namn,jag blir imponerad!
Trevlig sommar till alla :)
Linn, Jacob, Esmeralda, Pelle, Christin, Erik, Charlotte, Ola, Marie, Karl, Ylva, Benjamin, Denise, Filip, Gustav, Hanna, Natalie, Robin, Sebastian, Tina, Victor. Ett handfång :)
Jag tycker att Molly, Elin och Lizzy är fina flicknamn, och för en kille gillar jag Axel, August och Hjalmar...
Kul att många gillar "gamla" namn! Jag heter Harriet och mina systrar heter Sigrid och Helga och mina bästisar heter Greta och Beatrice...
Jag tycker om lite halv-gamla namn. Som t ex Gunnar, det är nog mitt finaste pojknamn. Fast man kan ju inte döpa en unge till nåt bara för att det är fint, man måste ju kolla vad som passar också...
Favvonamn: Emmy, Amanda, Emily, Louise, Emma, Thor, Bastian och självklart lilla Loella!
paulina är himla sött tycker jag.
jag har själv funderat mycket på namn, eftersom jag o min käreste går i barntankar.. :) problemet är bara att de måste funka på tre språk-svenska, spanska o engelska.. ingen lätt uppgift..
jag snor tråden lite, om undrar vad ni har för tips till mina "krav"?
croissant - Laura, Paula, Anna, Jennifer, Claudia, Lorena, Francisca, Filip (Philip, Felipe), Daniel, Alexander (Alejandro). Några tips iaf!
våra "ska" heta Teodor och Ebba
det tycker jag är jättefina namn
jag har redan gjort mitt jag men det blev aldrig nån tjej men det gör inget , jag fick en styvdotter ialf och en styvson. Dom heter Patricia och Benjamin , det är fina namn tycker jag. Så mina pojkar heter Robin , Alexander , David Och Jesper :)
Andra pojknamn jag tycker om är : Liam , Joel , Hampus , Pontus , Kevin ..Ja det finns många fina namn att välja på.
Flicknamn som jag gillar är : Jeanise, Nova , Emelie , Linn , Felicia , Tindra , Elin..Så nu har du ännu mera förslag på namn , :) Lycka till ;)
Flicknamn:
Liv, Aminde, Elin, Vendela, Ida, Maja, Lovisa, Linnéa, Matilda, Ellen, Maria,
Lova, Leonie
Pojknamn: Love, Anton, Lukas, Filip, Elias, Rasmus, Björn, Carl, David, Hannes
Flicknamn: Elise/Elisa, Tea, Rebecca, Marie
Pojknamn: Isac
Måste bara tillägga att jag för övrigt träffat gamla damer som hetat både Gullan och Engla. Barnen växer med namnen.
Och de gamla på ålderdomshemmet och barnen på dagis brukar ha samma namn. =)
evig trohet :
Flicknamn: Alexia, Adeline, Vanessa, Adora, Estelle,
Killnamn: Liam, Elias, Andy, Calvin, Maximillian
Flicknamn: Emma och Elin, Julia och Josefine
Pojknamn: Adam och Benjamin
Våra barn heter Arvid och Ellen. Vi var även inne på Valdemar, Eddie (Edvin), Martin och för lilltjejen valde vi mellan Ingrid, Astrid, Estrid, Inez, Iris och Göta - nej, inte Göta det var aldrig på tapeten