Häst och vagn
Hej
Är det någon som vet om det finns något ställe i närheten av Linköping som hyr ut häst och vagn för bröllopstransport och vad det kostar?
Hej
Är det någon som vet om det finns något ställe i närheten av Linköping som hyr ut häst och vagn för bröllopstransport och vad det kostar?
Kolla med ridskolorna runt om där du bor, de har säkert någon körsektion eller vet var du kan vända dig, priserna brukar vara humana på ridskolorna
Lycka till!!
jag vet att det finns en i Ljungsbro som kör bröllop (Solla´s tre små ting), "förr i tiden" vet jag att det även gjorde det på Vallastallet
vet inte vad det kan kosta
jag vet att par med nordsvenskar - från Julita gård skulle gå på 2.500:-
hör annars med "Åkerbo Rid o Körsällskap" där finns en hel del kuskar tror jag...
Jag själv vill åka par (aldra helst 4-spann...) men det är utanför Vingåker och där verkar det vara mer sällsynt med vagnekipage...
Hej na76, det finns en i Söderköping, vet inte mer just nu men ska försöka få tag i ett telefon nr....
Hej
Tack för hjälpen alla. Har pratat med Sollan och hon tar 2500 kr. Har även försökt att få tag i Hästavagnen men ännu inte lyckats för att se vad dom tar.
hej jag vill också veta kan ni skriva nummren här om nån har.
hallå!!
kolla in på www.stallrockelstad.se där har de fina körekipage de kör både par och 4-spann, vet inte hur långt det är till linköping det kanse är en bit men det ingår ju några mil i priset.
Till brud i juni 2005:
du sökte 4 spann och det har dom på stall rockelstad och för dig i vingåker är det ju inte så långt
vad var det för stall i söderköping?