• na76

Häst och vagn

Hej

Är det någon som vet om det finns något ställe i närheten av Linköping som hyr ut häst och vagn för bröllopstransport och vad det kostar?

• Svar på tråden Häst och vagn
  • Prinsessa

Kolla med ridskolorna runt om där du bor, de har säkert någon körsektion eller vet var du kan vända dig, priserna brukar vara humana på ridskolorna
    Lycka till!!

• brud i juni 2005

jag vet att det finns en i Ljungsbro som kör bröllop (Solla´s tre små ting), "förr i tiden" vet jag att det även gjorde det på Vallastallet

vet inte vad det kan kosta

jag vet att par med nordsvenskar - från Julita gård skulle gå på 2.500:-

hör annars med "Åkerbo Rid o Körsällskap" där finns en hel del kuskar tror jag...

Jag själv vill åka par (aldra helst 4-spann...) men det är utanför Vingåker och där verkar det vara mer sällsynt med vagnekipage...

• brud i sina bästa år

Hej na76, det finns en i Söderköping, vet inte mer just nu men ska försöka få tag i ett telefon nr....

• na76

Hej

Tack för hjälpen alla. Har pratat med Sollan och hon tar 2500 kr. Har även försökt att få tag i Hästavagnen men ännu inte lyckats för att se vad dom tar.

• maria664

hej jag vill också veta kan ni skriva nummren här om nån har.

• Mamma Bull-Bull

hallå!!

kolla in på www.stallrockelstad.se där har de fina körekipage de kör både par och 4-spann, vet inte hur långt det är till linköping det kanse är en bit men det ingår ju några mil i priset.
    Till brud i juni 2005:
    du sökte 4 spann och det har dom på stall rockelstad och för dig i vingåker är det ju inte så långt

• T.Karlsson

vad var det för stall i söderköping?

Svar på tråden Häst och vagn