Hyllningstråd till f.d. Svart brud!
Jag vill bara se till att f.d. Svart brud får veta hur uppslattad hon är!
Tack! Du ställer alltid upp med goda råd och din sida är GULD värd!
Jag vill bara se till att f.d. Svart brud får veta hur uppslattad hon är!
Tack! Du ställer alltid upp med goda råd och din sida är GULD värd!
Jag instämmer med Er allihop! F.d Svart bruds sida är kanon! T.o.m min fästman började klicka lite på den sidan!! Och det är ett riktigt bra betyg!
Tack för all inspiration!
Kram
och Varja: Vilket kanoninitiativ utav dig! Toppen!
*rodnar* Tack Chrihanna Joster!
rocketqueen
Tackar. Vad bra! :)
Chrihanna Joster
Wow! Man bockar och bugar! :)
Varja
Håller med - toppeninitiativ av dig! ;)
Hurra för Svart Brud! Tack för bilderna du skickat till mig. De är nu printade och ligger i tryggt förvar hos floristen!
Ansluter mig i ledet :) f.d svart bruds sida är helt kanon! mIn blivande blev helt facinerad när han såg den (han har ALDRIG orkat titta på de andra bilderna jag visat honom) och blev helt till sig över dukningstipsen :)
Halleluja! :D
LisaML
Lycka till med buketten! Hoppas att den blir precis som du önskat dig (fast bättre)! ;)
ztar
Roligt att man har lite manliga beundrare också! ;)
Sidan har blivit så stor och komplicerad att göra att även MIN man blivit riktigt engagerad i den. Nu byggs sidan med databas som han programmerat... Och ni kan räkna med att den kommer att bli mer avancerad och få fler finesser. :)
jag LOVAR att du ska få använda min bilder som ex när vi är gifta - vi har sett några vi känner på din sida å vi ska ha ett ganska annorlunda bröllop... (jag är fr gnarp)
dessutom så gör jag RÄTT mycket reklam för dig - borde eg ta %...
:D:D:D
mammacatta
vilka känner du på sidan?
Tack, tack! Du kan få ut din "provision" i virtuella kramar... ;)
Jag håller med i lovorden till Fd Svart bruds hemsida! Jättefin sida! Är lite stolt över att bilder från vår vigsel får vara med bland alla andra fina foton på sidan..
hur hittar jag hennes hemsida
Det är ju 7 år sedan så sidan kanske inte finns kvar?
Det är ju 7 år sedan så sidan kanske inte finns kvar?