• Varja

Hyllningstråd till f.d. Svart brud!

Jag vill bara se till att f.d. Svart brud får veta hur uppslattad hon är!

Tack! Du ställer alltid upp med goda råd och din sida är GULD värd!

• Svar på tråden Hyllningstråd till f.d. Svart brud!
  • pansartax

Bra idé med en hyllningstråd till svart brud! På hennes fina hemsida har jag tillbringat ett antal timmar och fått mycket inspiration!

• naturbrud

Skönt att se dina bilder där inte alla gör som man bör utan som de vill istället.

• f.d. Svart brud

Oj! Trodde inte mina ögon när jag snubblade på den här tråden! Bara gapar! :D

Vad goa ni är allihop! Tack så jättemycket! Trevligt att vara så "uppslattad" ;)

Samtidigt så måste jag ju tacka ER allihop! För utan brudpar som vill dela med sig av sina bilder och utan besökare är ju sidan ingenting!

Det är er feedback, era gästboksinlägg och rara mail som får mig att vilja fortsätta med sidan (som från början bara var ett "litet" projekt för att lära mig webbprogrammering).

Kram på er! :)

• Varja

Skönt att du lyckades snubbla över tråden i denna mörkrets tid när vi inte kan använda sökfunktionen. Hade ju varit synd om tråden gått om intet någonstans i de dammigaste gamla arkiven här utan att du fått se den.

• mammacatta

stämmer in med min alt i hyllningskören - du har den överlägset bästa sidan för inspiration som jag nånsin sett!!! :D

du har givit mig mod att ha liiiila klänning å gympadojjer. om d blir så återstår att se, d kanske inte finns nåt bra tyg...:( ska till 08 å shoppa, där finns ju mer än i svall:)

• Jobbet

Jag vill oxså instämma! Har fått stor hjälp med bukett!

• Rystall

Hurra för fd. Svart brud!!!
    En underbar människa som delar med sig av allt.

Fler sådana som du så hade världen varit mer underbar.

Kram på dig Anja

• f.d. Svart brud

Tack, tack allihop... *rodnar* :)

Mammacatta
    kul med jumpadojjor. Kom ihåg när Whoopie Goldberg gick till Oscarsgalan i knallblå paljettklänning och kritvita, bekväma jumpadojjor! :D

Rystall
    Kram tillbaka :)

• rocketqueen

Heja Svart Brud! Fått så mycket inspiration från din sida. :)

Svar på tråden Hyllningstråd till f.d. Svart brud!