• Bröllopstokiig

    BT-träff Göteborg 3

    Hej Tjejer!

    Nu har även våran 2:a tråd stängts, så nu får vi börja på våran 3:e så vi kan fortsätta och ha våra inspirerande & trevliga BT-träffar.


    Kram Patsa

  • Svar på tråden BT-träff Göteborg 3
  • solkatt

    Jag är i Linköping och hämtar (förhoppningsvis) min vigselring!!!
    Huga, hoppas den passar... och att det känns "rätt"... har velat fram och tillbaka så himla mycket att jag faktiskt känner mig lite nervös.

    Ha det gôtt i solen!!
    kramar Lotta

  • Brud_2005

    Jag tror att jag skulle kunna vara med på en BT-träff nästa vecka. I morgon kan jag inte för då skall vi på bröllop !

    Lotta! Hoppas att du blir nöjd med din ring!

  • Bröllopstokiig

    BT-träff på Café Vallgatan nu på onsdag 6/7
    Vilka kan?

    Patsa

  • Brud_2005

    Jag tror jag kan i morgon också . Jag kommer inte att kunna titta här efter ca kl 14 imorgon så blir det en träff så var snäll och skriv här innan dess- i annat fall utgår jag från att vi var alltför få...

  • martins pingla

    Ja, jag kan nog oxå. Ska in till stan o fixa våra plac.kort imorgon.

    Vilken tid?

    kram Jossan

  • martins pingla

    Låter perfekt tjejen...återstår att se om det kommer några fler...

    har massor att berätta....vår festlokal är dubbelbokad...hua...

    Ses imorgon...

  • solkatt

    Jisses!! Jag fattar inte hur sån't kan hända. Hoppas verkligen att det löser sig för er och att stället ni bokat skäms riktigt ordentligt!!

    Ang träff idag så ska fixa med lite saker men är nog klar vid 19. Slår ev en signal till Linda och kollar vad som händer.

    Är det förresten någon som kan tipsa om ett bra ställe att fixa naglarna på? Förhoppningsvis håller sig mina naglar så jag bara behöver manikyr (fransk) men inga "tips", eller iaf inte en full uppsättning...

    Ha det bra!!
    /Lotta

    PS: Ringen var SUPERFIN *lycklig*. Tyckte visserligen att den såg bättre ut utan förlovningsringen, men det är nog en vanesak.

  • Brud_2005

    solkatt! Jag var på Star Nails och gjorde en nagelförstärkning med fransk manikyr. Jag blev väldigt nöjd och vad som var bra var att det ingick ett återbesök dagen innan bröllopet för att händerna skulle vara riktigt fina (tjejen som har salongen sade dessutom att hon skulle ha sin mobil på hela dagen då jag gifte mig och kunde rycka ut med kort varsel om något skulle hända) .

    Vad roligt att du blev nöjd med ringen- hoppas få se den snart!!! Kan tillägga att jag tyckte att min vigselring också såg bättre ut utan förlovningsring först, men nu har jag vant mig och tycker att det är fint med båda!

  • Bröllopstokiig

    :-O Nähä...kunde ni i alla fall...
    När jag inte hade sett ett knyst här inne på flera dar så bokade jag vid 8 tiden igår kväll upp mig på annat, så jag kan tyvärr inte ikväll...jag som så gärna vill ses...

  • martins pingla

    Brud_2005 & Solkatt:
    Det ordnade sig med Tofta!!!!Känns så skööönt så ni anar inte. Nu får vi börja planera på nytt....jobbigt men kul & ngt som man inte räknat med!
    Det blir nog utomhusbröllop, måste bara få tag på prästen.
    Linda, hade du numret till eran präst? Hade varit jättegulligt om du ville fixa det till mig o slänga iväg det på mailen eller så.
    Ha en go helg alla!
    Kommer nog hem en sväng nästa vecka så vi får fixat allt! Vi hörs!
    kram

  • Brud_2005

    Åh vad skönt att det löste sig med Tofta!!! Jag ör övertygad om att det kommer att bli helt fantastiskt!!! Vår präst hette Marika Palmdahl och hon var superbra!!! Ring Brämaregårdens församling och fråga efter henne.

Svar på tråden BT-träff Göteborg 3