• Bröllopstokiig

Go, Skopunkten, Go Skopunkten

Har aldrig i hela mitt liv köpt skor på Skopunkten... Jag har så ploblem med mina fötter så på de senaste åren så har jag vänt mig til en special-butik, men enbart läder/skinn skor och BRA italiensk kvalité, har inte haft ett skavsår, inga problem med knölarna m.m.
    Nu har jag letat brudskor i en längre period efter att ha tagit beslutet om att köpa nya. (Hade tänkt andvände ett par gamla, ingådda sandaletter, men ville känna mig fin, de är inte slitna, men ändå!)

Sista utvägen va SKOPUNKTEN!!! Hittade ett par slingback sandaletter och gick i den hela eftermiddagen och kvällen igår, känns SÅ bra!! De är ju så söta, så jag kan väl inte låta bli att titta på dem hela tiden...

Tack Skopunkten!

• Svar på tråden Go, Skopunkten, Go Skopunkten
  • Bröllopstokiig

Hej på er!

Var på Skopunkten idag och köpte samma skor som de flesta här, vita med pärlor på rad! Jättenöjd med pris och modell!

hej svejs!

• Bröllopstokiig

Hej!
    Jag var också på Skopunkten idag och köpte nog samma skor som Sanna! Jättefina och precis så "prinsessiga" som jag vill ha. De är av sidentyg, blanka, benvita med täckt tå och två smala gummiband, ett över foten och ett bakom hälen. Superfina! Nu blir det till att lämna tillbaka de vita skinnskorna.

Det var tack vare era tips som jag hittade dem!Tack!

• Bröllopstokiig

Helena har också köpt denna sko. Samma som Jenny och många av er andra. Helsnygg och skön - och rätt i pris...

• Bröllopstokiig

Även jag har köpt mina skor på Skopunkten, ett par kritvita med öppen tå och band runt vristen. Sulorna är svarta men det bryr jag mig inte ett dugg om.
    Jag tänkte inte ligga hela dagen med sulorna upp i vädret.....
    Jättebilligt: 199 :-

• Bröllopstokiig

Hej alla tjejer!

Jag har också köpt skorna som Mollie beskriver, låg klack och beige sula. De är supersköna och supersöta!

Jättebra att vi kan tipsa varandra!

Kram!

• Bröllopstokiig

Skorna som ni pratar om, är de dem som har en liten rosett?

• Bröllopstokiig

Här är en till som köpt likadana som dig Mollie m fl! Gifte mig i pingst och kan rapportera att skorna var supersköna och helt skavsårsfria, trots att jag dansade hela natten!!!

• Bröllopstokiig

Hanna! De har jag köpt!
    Superbra, passade perfekt till klänningen o billiga!

• Bröllopstokiig

HANNA
    Nä, ingen rosett på dem! Det är bara små, små rärlor som är formade som en liten blomma!!

LENA
    Va bra med lite "efteråt-information", hoppas jag åxå slipper skavsår!! Men jag måste nog tejpa lilltån ändå, utifall! Men det är lite jmf med vad jag annars får tejpa! *ler*

Som jag sa allra först, Go Skopunkten!!!

Mollie

• Bröllopstokiig

Jag var oxå och kikade på skor på skopunkten. Dessa med små pärlor. Problemet är att jag väntade för länge innan jag kunde bestämma mig och nu finns de inte i min storlek. Buhh!!! Vad gör jag? De hade i och för sig ett par andra slingback. Men de var inte vita utan ljusbeige- pärlemoeffekt. Kan man ha sådana till en cremevit klänning? Eller är det finast med vit, cremevit sko?
    Ingen som har dessa pärlskor till salu? Strl 41???????

• Bröllopstokiig

Annie;
    Skopunkten kan ju skicka skor emellan sina butiker, gå tillbaka och be de ringa till butikerna och be dem skicka dessa till den butik du handlar på!
    Det borde funka! Lycka till!

M.

• Bröllopstokiig

Jag frågade expediten om skon möjligtvis kunde finnas i någon annan av deras butiker. Till svars fick jag: " Du kan få tel nr till de andra butikerna och själv ringa och höra. Men om de ska skicka tar de en kostnad på 600:-" !!!!!!!!
    Tala om att bli besviken. De flesta butikskedjor tar ingen kostnad för att skick mellan olika butiker.
    Någon som vet att denna sko finns i någon butik. Eller har ngt annat tips på var man kan hitta billiga schyssta skor!! Tacksam för all hjälp.

• Bröllopstokiig

Annie,

Usch vilken dålig stil av butiken!! Oftast får man bäst resultat ju högre upp i kedjan man vänder sig. Om du verkligen vill ha den här skon, tycker jag att du ska ta reda på skons namn eller artikelnummer, och sedan vända dig till skopunktens huvudkontor och prata med dem. Tala om för dem att du känner dig illa bemött av butiken mm mm. Borde funka, om man går enligt principen "kunden har alltid rätt"

• Bröllopstokiig

Annie, jag tror att jag har de skorna du tänker på, dvs de beiga med pärlemoreffekt. Jag köpte dem för nästan två månader sedan och de kostade 199 kr. Hur sköna som helst! Jag ska ha dem till en kritvit sidenklänning och ser inga problem med färgen. I och för sig gillar jag inte vita skor men även om jag hade gjort det hade det inte spelat någon roll. Jag tycker bara att det blir fint när skorna bryter av lite mot klänningen och alla jag visat kombinationen håller med (de skulle bara våga annat Dessutom syns ju skorna knappt så det spelar väl egentligen inte så stor roll. Jag kan inte minnas ett enda bröllop där jag noterat vad bruden har för färg på skorna.

• Bröllopstokiig

Tack för tipsen! Nu känner jag mig mer positiv. Ska ta och ringa till huvudkontoret och kolla vad de säger. Om inte skon finns får de bli de beige.

• Bröllopstokiig

Annie, rapportera gärna igen vad de säger!!

• Bröllopstokiig

Annie;
    Gud vilken dålig stil av en så stor kedja!! Riktigt dåligt alltså! Jag hoppas att det löser sig till det bättre!

Jag kan annars meddela att jag går i mina så fort jag får tillfälle och de är så himla sköna!!

Mollie

• Bröllopstokiig

Jipiiii! Yes!!
    Nu har jag äntligen fått tag på mina skor.
    Ringde till Skopunkten igen och frågade. Den här gången sa de att det skulle kosta 133 kr i fraktkostnad (skorna skickar de direkt till kund). Sedan erbjöd expediten att ringa till de butiker som ligger närmast. Efter några minuter ringde hon tillbaka. De fanns ett par i min strl i Växjö. Jag ringde till Växjö butiken för att lämna min adress. Då fick jag veta att butikschefen skulle förbi Jönköping under fredagen och kunde ta med sig skorna. Och då slipper jag avgiften. Vilken service!!! Det gäller verkligen att få prata med rätt person.
    Tack för tips och uppmuntran. Vad skulle man göra utan BT. Hälsningar Barfotatjejen :)

• Bröllopstokiig

Annie;
    Men herregud va bra! Du kommer att bli nöjd, jag lovar!!
    Ja, du ser, det lönar sig att ligga i lite och gnata och det här med att prata med rätt personer, det är verkligen viktigt! en del människor hamnar nog inte på sin rätta arbetsplats, medan en del verkligen är URGULLIGA och fixar med allt!

GRATTIS till ditt fynd! Hoppas du kommer att trivas lika bra som jag i mina!

Mollie

Svar på tråden Go, Skopunkten, Go Skopunkten