• Bröllopstokiig

Go, Skopunkten, Go Skopunkten

Har aldrig i hela mitt liv köpt skor på Skopunkten... Jag har så ploblem med mina fötter så på de senaste åren så har jag vänt mig til en special-butik, men enbart läder/skinn skor och BRA italiensk kvalité, har inte haft ett skavsår, inga problem med knölarna m.m.
    Nu har jag letat brudskor i en längre period efter att ha tagit beslutet om att köpa nya. (Hade tänkt andvände ett par gamla, ingådda sandaletter, men ville känna mig fin, de är inte slitna, men ändå!)

Sista utvägen va SKOPUNKTEN!!! Hittade ett par slingback sandaletter och gick i den hela eftermiddagen och kvällen igår, känns SÅ bra!! De är ju så söta, så jag kan väl inte låta bli att titta på dem hela tiden...

Tack Skopunkten!

• Svar på tråden Go, Skopunkten, Go Skopunkten
  • Bröllopstokiig

Berätta hur de ser ut?! Sköna (och snygga) skor växer ju inte på trä'n!

• Bröllopstokiig

Är de de med en smal, lite svängd klack? SOm kostar 199
    Jag gillar dem också men är orolig för att vingla fram i kyrkan på de smala klackarna.
    Men man kanske kan "öva" att gå i dem innan, vad tror ni, kan man lära sig att på smala klackar?

• Bröllopstokiig

Pippi!

Hel tå, gummibands-remmar bakom foten och på foten. Kändes ovant med gummiband i början, men det är en vanesak! Små pärlor på foten på rad. Gulliga! Låg klack, kankse en 2-4 cm.
    Nä, håller verkligen med, sköna skor växer INTE på trän! De passade min breda fötter! Och 249:- är ju inte alls så illa då man räknar med att "bara ha dem en gång"...

Lycka till i letandet.

• Bröllopstokiig

Lina:

Ja, det tror jag!
    Men ta god tid på dig och glöm inte att stretcha hälsenorna (för är man ovan så blir de såååå korta och man får kramp!

• Bröllopstokiig

Lina!

Det är som sagt en vane sak... Om du börjar i tid så går det nog bra.
    Nä, de kostade 249:- och har en liten,liten klack!

Lycka till!

• Bröllopstokiig

Hittade oxå skor på Skopunkten! Öppen tå,rem runt vristen & bakom hälen samt ganskasmal insvängd klack. (låter som de Lina beskrev)
    Dessutom ljus sula & priset,199:-!!!
    Helt ok för dojjor man antagligen använder en gång.(Fast nu är det ju inne med vita skor igen)

• Bröllopstokiig

Mollie, precis de skorna har jag också köpt. Blev förälskad i dem så fort jag såg dem. Alla som har sett dem tycker de är så söta.

• Bröllopstokiig

har de storlek 43 (japp fyrtiotre)???? Fankens vad trött jag blir på at jaga skor. Inte har jag bara LÅNGA fötter, de ar ovanligt smala (AA)

Vill inte har gjmpadojor under brudklänningen!!!

• Bröllopstokiig

Deneen!
    Ta en tripp över till Danmark, har hört att de har mycket större storlekar där!

Kram Henriettæ

• Bröllopstokiig

Mollie! Kul att höra. Skopunkten är inte min favvisställe heller för skoinköp men blev tipsad och hittade sidenskor till brölloppet för 249:- Perfekt!

Ha det bra och lycka till

Svar på tråden Go, Skopunkten, Go Skopunkten