• Muppsan

November 2005

Hej!

Jag har letat men hittar ingen tråd för oss som ska gifta oss i november 2005, så då tänkte jag starta en. ;)

Hur långt har ni kommit i er planering, har ni något speciellt tema i ert bröllop? Jag vill veta allt så att man kan få lite egna idéer. :)

• Svar på tråden November 2005
  • Muppsan

Är det bara jag som ska gifta mig i november 2005? :p

• sjd

Nej du är inte ensam.
    Jag och min sambo gifter oss också i november den 26 för att vara exakt.

När i november gifter ni er?

• sjd

Det har funnits en annan "November 2005"-tråd men den blev väldigt tyst och nu vet jag inte var den tagit vägen.

• Muppsan

Vi gifter oss den 27 november, men vi har inte lyckats boka någon kyrka än... Så det känns lite osäkert än så länge.

• sjd

Hur går det för er Muppsan?
    Har ni hittat nån kyrka än?
    Hur långt har ni annars kommit?

Om jag får vara nyfiken, varför just den 27 november? Det är ju en söndag dessutom. Ska ni göra det litet eller slå på stort?

• Muppsan

Jo då, nu har vi hittat kyrka. Det blir kyrkan i den by som sambon är född. Den är liten och mysig och passar vårt bröllop perfekt.
    Har spenderat dagen med att leta nummer till någon som kan boka den åt oss, och har hittat det nu. Får ringa igen i morgon så att det verkligen blir bokat! :)

Annars är nästan allt klart, det är bara massa smådetaljer som ska fixas... :)
    Klänningen också till mig och min tärna, men de får vi vänta med... :)

Den 27 november är första advent och det är därför vi valt det. :)
    Det blir ett litet bröllop, med oss och släkten och några få nära vänner. :D

• sjd

Det låter ju mysigt med en liten bykyrka.
    Vi har också hittat en sån, även om vi inte har några kopplingar till den sen tidigare.
    Hoppas den gick bra att boka.

Vi har också mycket bestämt, men man ska inte underskatta smådetaljer, ofta tror man att de är små, men i själva verket växer de och blir stora detaljer. :)

• Muppsan

~ler~ Ja, det kanske är så. Men just nu känns det som att vi har allt under kontroll. ;)

• sjd

Det är ju bra. Det känns så för oss också, även om jag vet att vi säkert inte tänkt på allt...
    Men det är ju några månader kvar så vi får hoppas att vi hinner komma på allt i god tid. :)

Svar på tråden November 2005