• melie

tofuline´s glass...

Jag vet att Jennie med ie är vegan och säkert kan hjälpa mig men även andra som testat tofu-lines får själkvklart svara ni med! Vilken av smakerna är bäst? (choklad, vanilj,jordgubb, "kaffe" och "tre smak") Jag är vegan men har aldrig testat nån av dessa så... Vilken är best?

• Svar på tråden tofuline´s glass...
  • StinaJ

Jag måste här säga vanilj. Har dock inte testat kaffe eller tresmak... det skulle väl vara TRE smak så det inte är TE smak...

• rocketqueen

Jag tycker också vanilj! Men en som är ännu godare är Oatley...lätt och fluffig konsistens, smakar kalas. :D

• mallan28

Det bästa är väl att du köper och testar själv. Alla har ju olika smaker.

• melie

Vissa´t, men man vill ju inte köpa grisen i säcken... ;) Japp, det är den klassiska "tre smak" jordgubb, vanilj och päron. Kanske ska testa den. Men jag har hört att choklad ska vara den godaste. Inget ni håller med om eller?

• Lenchen

Jag tycker att choklad ar jattegod. Tidigare tror jag att det fanns en med paron ocksa, da fanns det inte tresmak. Sa kanske tresmak ar godast numera.(bor inte i sverige langre, sa jag vet inte) Jordgubb ar god med. Den enda jag inte tycker om ar vanilj. Smakar mjoligt tycker jag.

• T&E

Tofuline med kaffesmak är den godaste tycker jag!
    Fast vaniljen är inte så dum den heller och den passar ju till det mesta!

• Nikita14

Jag tycker absolut att halllon är den godaste...

• annis8

Choklad är den absolut godaste!!!!!
    Bara så ni vet.. :)

Annars håller jag med mallan28, alla tycker ju inte om samma smaker.
    Lycka till!
    Kram

• UllaBulla

Choklad och hallon tycker jag är godast. Är själv laktosintolerant sedan några år så det är den enda glass jag äter. Tycker eg. alla smaker är riktigt goda. (Oatleys däremot tycker jag är vattnig i smaken).

• Jennie med ie

Hallon eller tresmak!

• Tostes flicka

Päronsmaken är jättegod i lagom mängd.

Annars är vanilj godast om man vill ha ren smak, den kan man ju sätta lite smak på själv (chokladkross, lakrits, kolasås eller vad man vill)

Jordgubben är också väldigt god och så choklad och mocka kommer sist enligt mig.

• f.d. Svart brud

Jag är hallonfreak, men tycker sämst om den... Choklad, kaffe och vanilj är godast.

Svar på tråden tofuline´s glass...