Kérastase-produkter billigt i Halmstad?
Hej!
Tänkte höra om det är någon här som känner till om det är någonstans i Halmstad man kan komma över Kérastase-schampo etc. till lägsta möjliga pris? Någon speciell salong?
Nippertippan
Hej!
Tänkte höra om det är någon här som känner till om det är någonstans i Halmstad man kan komma över Kérastase-schampo etc. till lägsta möjliga pris? Någon speciell salong?
Nippertippan
Alla Kerastases produkter har samma pris på alla salonger i Sverige.
Okej! Det kanske är likadant utomlands då, för i Frankrike låg det på ungefär de priser jag sett här hemma eller bara strax under.
..och på Lookfantastic var där inget större Kérastase-utbud. Too bad.
Tack för infon!
Lookfantastic har ju i princip allt från Kerastase, vad är det du söker?
Jag är ute efter ett schampo + balsam som jag tror heter Dermo-Calm, men när jag sökte på Lookfantastic fick jag knappt några schampoträffar alls...? Har jag gjort något galet, månne?
Redken, som jag normalt sett har, såg jag att det fanns mängder av, däremot.. så jag blev lite snopen när jag inte hittade några Kérastase-schampon
Ah, Dermo-Calm är förstås det enda de inte har...
Hej! Här har du en frissa som kan hjälpa dig. Jobbar i och för sig inte i Halmstad.
Jo, Dermocalm är ett schampo för hårbottenproblem, klåda flagor mm. Finns en ljus turkos som är för torr hårbotten och en mörk turkos som är för normal till fet hårbotten. Tror de kostar 149 kr?!
Om du vill ha ett liknande schampo i redken så är solve ett bra alternativ! En svart flaska, kostar ca 230 kr.
Hoppas du blir av med problemen!
hqhair.com har Kerastase (även Dermo Calm) och en massa andra märken. Där kostar Kerastase schampot 9,30 pund och Redken schampot som tipsades om ovan 8,50 pund. Mest lönar sig det såklart om man beställer flera saker därifrån (eftersom frakt tillkommer) men frakten är relativt billigt och när jag beställt därifrån har jag fått grejerna på under en vecka.
9,30 pund-hur mycket är det i svenska kronor? Hur mycket betalar du för frakt,lij?
/Tinulina
Så här mycket kostar frakten:
Europe: £3.50 for the first item and £0.70 for each additional item.
1 pund = 13,09kr enligt Forex. Så 9,30 pund är ungefär 122 kr.
Känner mig inte direkt problemtyngd Börjar faktiskt undra om det var ett säljknep från min nya frisör för att få mig att byta till hennes schampo. Får nog be någon opartisk att inspektera min hårbotten *hihi* Men det är väl alltid bra att alternera lite mellan olika produkter.
Tack alla för hjälpen! BT är ett oslagbart forum
Ja ibland får man känslan av att de gärna vill sälja ett visst märke.. det är nog en bra idé att fråga någon mer vad de tycker innan du lägger ut flera hundra på hårvårdsprodukter.
tänkte bara skriva att det finns ju många hundra sajter i USA och England som säljer märkesschampon betydligt billigare än i Sverige, man behöver ju inte rikta in sig bara på de mest kända som det skrivs om här. Ofta har de också "big-pack"
lij-
min frisor erkande att de far kommission pa produkter de saljer till kunderna. Fats min frisor gillar iten det och brukar bara foresla nagot om kunden fragar, aldrig pracka pa en nat man egentligen inte behover.