• Merci

Malmöbrudar hur hittade ni en bil?

Hej! Har försökt boka flera bilar genom bilförmedlingen på nätet men får hela tiden svar tillbaka att aktuell bil inte är tillgänglig. Sen "försvinner" bilen från hemsidan. Verkar inte seriöst tycker jag.
    Någon som har tips på var man annars kan få tag på en fin bil.

• Svar på tråden Malmöbrudar hur hittade ni en bil?
  • thanisa

Går det inte att höra med johannamuseét om det går att hyra bilar från dem?

www.johannamuseet.se

när jag sökte på veteranbilsuthyrning så fick jag upp en sida och de kör även i Malmö.

www.exclusiveautorentals.nu/

Vi har inte bestämt transport ännu men det är de tips jag har just nu.

• 2/7-05

Kolla vilken sorts bil ni vill ha och när ni har bestämmt det kontakta en veteranklubb som håller på med sådana bilar där finns säker någon som vill köra för vettiga pengar.

• peppan78

om du vill ha en gamal bil.. en öppen ford från 1922 som e underbart vacker.. den ska vi själva ha på vårat bröllop.. det finns nämligen en privat person som kör oss i denna det är hans privata bil... rekomenderar honom verkligen varmt....
    ring lennart 046-291802

• Fresan

Kolla på www.bfm.nu Där har de fina bilar till olika priser.

Själv hittar jag inte heller någon eftersom de är så dyra. Vi kollar i Ystad-trakten.

• Effe

På blocket finns det flera annonser om uthyrning. Du kan även söka på studentkörning.

• betsan

Hej!

När jag gifte mig så anlitade jag just Lennart i Bjärred som peppan78 rekommenderade. En T-Ford från 1922 och jättecharmig bil. Så tycker du om gamla veteranbilar så kan jag rekommenera den.
    Lycka till

• Fresan

Merci
    Jag ringde till turistbyrån och frågade dem. De hade en hel massa tips att ge. Prova med det.

• Br.OL.LO.P

Peppan 78 och Betsan,

vad fick ni betala för er bil? Tycker att priserna på BFM är hutlösa.

Svar på tråden Malmöbrudar hur hittade ni en bil?