• Ting

Hur fort kan man se resultat??

Jag började träna nu i veckan igen efter att ha haft ett rejält uppehåll sedan i höstas.
    Klappade ihop i November och låg på KS psyk i nästan 2 veckor men medicineras nu och mår något bättre.

Kommer nu styrketräna 3 dagar/v och kanske simma 1-2 kvällar/v hur fort kommer man få se resultat på sin träning tror ni???

Har gått ner 6 kg sedan jag blev sjuk är 167 vikt 56kg men känner ändå att de är lite väl sladrigt runt mage och lår efter att ha fött 5 barn.

Så ridbyxlåren och magen ska bort.

Traänar även mage och armar varje dag hemma.

• Svar på tråden Hur fort kan man se resultat??
  • frulan

Åh, va härligt det låter med träning!
    När jag hade träningsuppehåll (fast det var mer av lathet + att gymet renoverade...) så tog det inte så lång tid att komma tillbaka i någorlunda form.
    Muskelminne!
    Hur lång tid vet jag inte, med det går nog bra mycket fortare än om en otränad börjar träna.

Måste försöka ta mig ur mitt uppehåll nu... bor alltför långt från gym o promenader med jycken + ridturer med häst hjälper inte så mycket, buhu!

Lycka till o va bra att du mår bättre

• DixieChick

frulan :

tycker du att ridturer med häst inte ger någon träning???? Har du egen häst eller rider du på ridskola en gång i veckan?

• DixieChick

Ting : det kommer nog ta c:a en månad innan det första resultatet börjar visa sig om du kör målmedvetet =)

• frulan

DixieChick

Nä, jag är medryttare på en stor nordsvensk o rider fleeera gånger i veckan, många timmar.
    Tyvärr är jag lite feg o vill inte ut o klättra i skogen när det är så mycket snö, jag vill gärna se underlaget.
    Så nu är det mest skritt ute...
    Men visst känns det när jag kör träningspass med honom

Men jag behöver nog mer träning än så för att få det resultat jag vill ha Det var lite så jag menade...

Svar på tråden Hur fort kan man se resultat??