Vad tycker ni om Estee Lauder produkter?
Har aldrig testat något från detta märket men börjar bli mer o mer nyfiken.
Är det någon som testat tex hudvårdsprodukterna? eller kanske sminket? berätta gärna hur de var.
Har aldrig testat något från detta märket men börjar bli mer o mer nyfiken.
Är det någon som testat tex hudvårdsprodukterna? eller kanske sminket? berätta gärna hur de var.
jag har använt E.L.'s puder för blandhy och det var verkligen jättebra!Vet inte hur det är med hudvårdsprodukterna, man antar att de är bra...
Jag gillar Estée Lauders smink, MEN vissa grejor kanske jag inte tycker sitter mkt bättre än billigare varianter?
Köpte t ex deras flytande läppfärg "berry kiss" för ett par månader sedan och det sitter typ en kvart, men fint är det, man ser liksom bara nykysst ut och drygt är det, har fortfarande kvar fastän jag bättrar på hela tiden Man kan lägga på extra för mer färg, en superprodukt om man inte gillar läppstift men ändå vill ha fräscha läppar. Hudvården har jag inte testat.
jag har bara provat en test på en foundation som heter Ideal Matte Refinishing Make up och den tyckte jag verkade jättebra. Är det kanske någon som använder den och som kan ge åsikter om den?
Har testat en hel del Estee Lauder produkter och de mesta är faktist riktigt bra! Och deras mascaror är riktigt riktigt BRA! Inte för kladdiga, snyggt resultat och sitter på plats hela dagen! Min favorit mascara är Illusionist.
De har många bra foundations också fast ingen som slår min Trucco foundation förstås.
Sen brukar jag använda deras dagkräm Daywear+ för blandhy på sommaren. Och deras serum Idealist. Idealist har jag kanske tröttnat på lite men Daywear+ ääälskar jag!
Andra favoriter är deras brun utan sol servetter, artist's läppenna och kajal, so ingenious löspuder, take it away makeup remover, lash therapy, lash primer plus och alla produkter ur pure colour serien dels för förpackningen men också för att de håller hög kavlitet.
Jag gillar deras rouge skarpt. Har användt dessa flera år nu. Lätta att jobba med och lätta att anpassa färgmängden med.
Deras rengöringskräm som löddrar sig är superbra!
Tack för alla tips! Jag behöver en ny mascara snart så det blir kanske en från Estee Lauder