jag tvättar händerna extremt mkt b la pga blöjbyten, som hancreme använder jag därför Miniderm ifrån apoteket, outstanding! På barnens riktigt torra fläckar de fick förut använde jag Repair, en oerhört fet och bra creme som tog bort torrfläckar på 1-2 da´r, det är förhållandevis billiga men jätteeffektiva produkter, betydligt effektivare än 8 hour, Kanebo , Body shop o andra lyxigare märken jag provade.
Ibland använder jag aco fuktgel, som är vad det låter, en lätt gel för ansiktet, doftar gott och är bra! Basiron är bra för att punktbehandla finnar. De har också en aco rengöring i grön tub som jag köper när jag är riktigt fattig, för den är bra och har bra pris, men känns inte så lyxig.
Aco läppenna är precis lika bra som andra så den har jag också. Använder faktiskt även sambons aco hårschampo ibland, helt ok det med även om jag gillar frisörens bättre, av_princip. Brukar också köpa den flytande tvålen de har som funnits i 100 år...med mjölksyra...den är också bra för finnig hud
Om jag inte har supermkt pengar går jag alltid till apoteket och köper hudvård för de har mkt att välja mellan och nu har de ju en lite lyxigare serie när Vichy har kommit, stod häromdagen och funderade på att köpa deras rengöring, men det blev en annan ifrån Kicks, men jag kommer säkert prova Vichy nå´ngång för jag gillar flaskorna och priserna "halvdyrt", men inte "tokdyrt"
Nåja, apoteket ÄR klart bra