• Hnosse

    Varbergsbrudar?

    Gifter mig i Varberg i januari... Det verkar inte som det är så många på G i Varberg... Var ska ni gifta er??

  • Hnosse

    Vi gifter oss i vinter. Bor i göteborg, men är från Vbg fårn början. Spelar ingen roll om man är ifrån vbg eller gifter sig där. Alltid kan man få några bra tips!! Ex vem man skall välja som frisör?? Vart skall ni ha era fester??

  • Hnosse

    Var har ni tänkt att ha bröllopet?? Och var tänker ni ha festen? Vi har inte så mycket på det klara än. Han friade för tre veckor sedan, innan vi berättar för föräldrarna har vi tänkt ha fest och kyrka klart så det inte kan bli några diskussioner!

  • Hnosse

    trevligt!! kyrkan är jättefin, har du någon annknytning till läjet eller är det bara kyrkan som är anledningen? vi har bestämt oss för att vara i skällinge. tycker om läget... har ni valt någon som levererar maten eller gör ni allt själva?

  • Hnosse

    Augustibrud 2005
    Är också fån Läjet.... Mer än så tror jag inte jag avslöjar... inte ens föräldrarna vet nått ännu. Jag har för många minnen från tråkiga konfirmationssöndagar i den kyrkan för att kunna tänka mig den... Vet du om man kan hyra Pensionat Havet??

  • Hnosse

    Stjärna

    Har läst i en tråd att det är jättehög ljudvolym i fästningslokalerna, vet ni något om det?

  • Hnosse

    Augustibrud 2005

    Vi gifter oss i januari datum är inte hundra spikat....

  • Hnosse

    Augustibrud 2005
    1977, hm ett år äldre är mig, grymt nyfiken blir man ju... Pensionat havet hade varit bra... synd. Har vänner som har festen i båthuset, vad tror du om det. Var där på 20 års fest men har inga klara minnen av hur det såg ut.

  • Hnosse

    Blivande brud

    Har vänner som gifte utomhus på Ästad bondgård. kunde tyvärr inte vara med, men bilderna därifrån var helt underbara. Vackra blommer, vackert väder. Det kan vara intressant. Fästningen är ju alltid fästningen...

Svar på tråden Varbergsbrudar?