Söker Pronovias Nasty / Ninou eller Manon
Hej tjejer!
Jag har haft en otroligt omtumlande vecka! Igår skulle jag på vad jag trodde var en tredje intervju för ett jobb och jag hinner knappt komma innanför dörrarna då de erbjuder mig jobbet!
"Vi håller på och gör i ordning din arbetsplats idag, kan du börja på måndag?"
Helt otroligt! Vi gick igenom alla praktikaliteter och ja, jag börjar på måndag!!!
Jag är så otroligt glad och omtumlad. Sist jag kände så här var nog när T friade. Det känns totalt overkligt men jag kan inte sluta le!
Var bara tvungen att dela med mig av min glädje!
Hittade en bild på vågorna som jag ska ha i min bröllopsfrisyr:
www.hair-styles.org/imageOP4.JPG
Det kommer att bli som vågorna i hennes lugg, fast inte lockigt nertill utan mer rakt och utsläppt.
Jag kan för övrigt rekommendera www.hair-styles.org
De har bilder på alla möjliga frisyrer. Allt från super kort hår till mer experimentella frisyrer. Det kanske kan ge dig några uppslag, Anna_80?
Jag tycker personligen att den här frisyren ser lite "älv-aktig" ut, men vad vet inte riktigt vad du är ute efter:
www.hair-styles.org/image037.JPG
Ang. blommorna jag hade tänkt ha i håret så sa frisören att det räcker med att få blommorna löst så sätter hon dit något spänne för att fästa den i håret.
Bride05, vad spännande att prova Manon! Den är verkligen jättefin. Hoppas verkligen att det går bra på måndag!
Planeringsmässigt så kan jag tycka att allt kändes otroligt förvirrat fram till att jag hade bestämt vad jag skulle ha på mig. Innan dess kändes det verkligen som att jag inte kunde att bestämma någonting.
Ang. föräldrar tycker jag att det har varit väldigt lugnt. Hade en liten kris med mamma då hon började bjuda in släkten från Chile utan att ha pratat med oss först. Men vi lyckades begränsa det till tre släktingar som flyger hit.
T's mamma hade virkat brudkronor när hennes äldsta dotter gifte sig för 10-15 år sen. Och hon ville gärna att jag skulle ha en sådan, men där har vi kommit överrens om att det inte passar till klänningen.
Så än så länge är det väldigt lugnt med föräldrarna.