Söker Pronovias Nasty / Ninou eller Manon
Hejsan, hittar inga bilder på mina drömklänningar på nätet? Har någon sett bilder på Pronovias modell Nasty, Ninou eller Manon?
Vill någon sälja eller hyra ut dessa så hör av er!!!!!!!
Hejsan, hittar inga bilder på mina drömklänningar på nätet? Har någon sett bilder på Pronovias modell Nasty, Ninou eller Manon?
Vill någon sälja eller hyra ut dessa så hör av er!!!!!!!
TACK Anna 80! Jag upptäckte också precis mitt misstag - inte konstigt att jag inte hittade modellerna!!! Har du beställt via återförsäljare i Sverige? Blir det billigare om man köper utomlands, vet du?
9800:- skulle den kosta här, var det ungefär samma för dig? Jag ska gifta mig i juli och det tar drygt 4 mån att få den, så jag är redan jättesent ute... hjälp! Men visst är de bara snyggast!!! Har provat hur mycket som helst o allt har bara kännts fel, tills jag hittade dessa!! När gifter du dig?
Anna 80 - Har sett bilderna på Nefer nu också - fantastiskt fin! När ska du gifta dig? Har du provat din i Danmark innan du beställde?
Coolt, vi gifter oss samma datum också! Jag provade idag! Det var samma känsla som du hade... så rätt! Men i butiken där jag var, hade de bara två Rembo som jag gillade (din fanns inte). Synd, för på hemsidan finns ännu fler jag skulle vilja prova!
Skoj skoj! Berätta mer, hur har du tänkt ditt tema? Jag har inte hunnit tänka efter ännu, men innan jag hittade klänningen idag hade jag tänkt strand/naturtema, väldigt rent o enkelt. Inget kitsch....
Hoho! Det låter jättefint! Jag har inte bestämt blommor än heller. Tycker att kallor är fina, skulle vara snyggt att bära en enda med långt skaft i handen, lite enkelt. Blomboa låter också snyggt! Tittade på er hemsida och kapellet ligger verkligen superfint! Vi gifter oss på Gotland o kommer ha festen i Visby. Vi hade också lite pärlemopapper i inbjudan, ihop med champangefärgat papper o lite guld här o var. Kommer ni har stor fest? Vi blir nog runt 90 tror jag.
Lenchen, vad ska du ha för klänning?
Hoho! Ja, min sambo kommer från Gotland så det är därför vi gifter oss där! Har inte bestämt mig för klänning ännu helt. Har en kompis i Hamburg som ska kolla prisläget på Rembo i butikerna där. Om det är billigare där (tveksamt dock...) så får hon gå o köpa den! Synd att det inte finns fler modeller att prova i Sverige! Vågar inte köpa någon jag bara sett på bild... Vi skickade ut korten redan före jul (eftersom boende o resa tar slut så snabbt i Visby) och nästan alla har redan tackat ja, så det är jättekul! Har ni bestämt program i kyrkan o sånt än?
Tjoho Anna80 och Buffy79! Det måste vara ett tecken - Rembo och den 23.e!!! Buffy79, vilken butik beställde du din klänning ifrån (o när beställde du den)? Med tanke på att Garamaj sade 4,5 månader till mig i måndags... Självklart vill man ju ha den snabbare, annars blir det verkligen knappt om tid!!!
Vi har inte bestämt sånger i kyrkan ännu, vilka har ni valt? Har ni solosång o sånt? Måste börja kolla upp det där snart... tiden går...pust...men det är kul o planera!
Hej Rembo-pakten! Otroligt att vi hittade varandra som sagt, särskilt med tanke på att jag råkade skriva Pronovias i rubriken o inte Rembo!
Men Anna_80 redde ut det hela åt mig!
Jag ska nog ta en sväng till till Cosmos. Jag lutar åt att kombinera Nasty och Ninou, kjolen från den ena och livet från den andra. 8-10 veckor låter ju lugnande, då borde jag ju hinna!
Min kille friade i Paris för 1,5 år sedan och då bestämde vi att vi skulle gifta oss inom 2 år. Han friade under Eiffeltornet vid midnatt....helt oväntat och mycket romantiskt! Vi har varit tillsammans i snart 3 år. Bröllopsresan bär av till Frankrike, vi har hyrt ett mysigt hus nära stranden 2 veckor (i Bretagne).
Vi har inte alls bestämt sånger i kyrkan eller något än. In eller ut blir det nog Gotländsk brudmarsch och kanske någon som spelar nyckelharpa... måste börja fixa det där nu!
Anna_80, det låter jättefint med "vilda" blommor i kyrkan. Det borde man ju egentligen ha i buketten också, så himla fint! Fast när vi gifter oss finns det kanske inte lika mycket att plocka som på försommaren?
Jihuu! Visst pirrar det när man tänker på sommaren!!!