• guppien

Salong Noblesse?

Är det nån som kan rekommendera Salong Noblesse i Göteborg? Har varit där själv eller känner nån som varit där? Är lite nyfiken..

• Svar på tråden Salong Noblesse?
  • Martins flicka

Jag ser att jag får rätta mig lite förresten - jag klippte mig inte hos Matilda utan gjorde min bröllopsuppsättning där och hon var jättebra. Så ska det vara!

• guppien

jag har varit inne där o kollat, jättefina uppsättningar Har hört att hon är bra med! Tack tack!

• Makamurfen

Japp!
    Både jag och min man klipper oss hos Eva-Lotta på Noblesse. Hon är kanonduktig och trevlig och tar sig tid och är engagerad.

Är väl i 35-års-åldern, är trygg o kul och inte så där hispigt cool som en del av de yngre förmågorna..
    ..men för den sakens skull inte tråkig - snarare tvärt om - har djärva óch kul hår-ideér!

• guppien

makamurfen: tackar för svaret
    nej många av de yngre coola e ju lite "speciella".. kanske man inte vill anlita till en bruduppsättning iaf!

• Makamurfen

*Guppien*

Hon är förresten gift med han som äger stället..... *lite skvaller och egentligen helt irrelevant information, men ändå...

• guppien

hahaha alltid kul med lite skvaller..*ler*

• Makamurfen

Hur får man fram den där roliga GRÖNA flabbande smajlisen?! Den finns inte me´hos mig..

• *Galadriel*

jag har klippt mig på noblesse 2 ggr.
    första gången var hos jeanette, och det gick till som så att hon klippte av ett strå och frågade om det var ok.. och eftersom jag har ett rätt så tjockt hår, blev det ju en hel del strån ;)
    nästa gång var det hannas tur, och denna upplevelse var helt tvärtemot den förra.
    hon struntade blankt i vad jag sa, när jag försökte styra henne och säga vad det var jag ville/hade tänkt mig, sa hon:
    "jag har tänkt klippa såhär"
    man kan ju undra om det var mig hon klippte eller sig själv.
    tillråga på allt sålde hon ett superkasst schampo till mig, som skulle avhjälpa mot mitt mjäll genom att "återfukta hårbotten". det enda som hände var att jag fick än mer mjäll och att hårbotten kliade vansinnigt. det finns säkert duktiga frisörer där, men nu lägger jag ner den salongen. tur att man bor i gbg, det finns ju en del att välja bland :D

ps. Makamurfen:
    : och sen D.. alltså : D utan blankstreck emellan!

• Still waiting

Jag går till en frisör i Haga. Arne på Salong Damian Keating är lyhörd och superduktig.

• Alice3

...och lite till skvaller? Är det sant att Damian Keating på salong DK är bror till Ronan Keating?

• längtartillaug

Hej Guppien.
    Jag gjorde en håruppsättningen på salong Nobesse en gång och blev jättenöjd. Kom inte ihåg vem det var som gjorde det. Om du är intresserad av stället kan du ju fråga vilka som gör håruppsättningar (vissa salonger jag varit på så är det alla som gör det) och be och få ett provuppsättning . Det skall jag göra med den frisören jag valt.
    PS. Kommer du på måndag?

• längtartillaug

Makamurfen - för att göra en grön smilie skall det vara : - D utan mellanslag. Klicka på den blå texten ovanför inläggsrutan så får du se hur du gör alla olika.

• Still waiting

Damian Keating är inte bror till ronan Keating. Förresten är dem inte ett dugg lika heller...

Svar på tråden Salong Noblesse?