• guppien

Salong Noblesse?

Är det nån som kan rekommendera Salong Noblesse i Göteborg? Har varit där själv eller känner nån som varit där? Är lite nyfiken..

• Svar på tråden Salong Noblesse?
  • Martins flicka

Jag har varit där och min erfarenhet blev tyvärr att de är väldigt dyra och jag blev väldigt missnöjd med mitt hår men det finns ju så många frisörer där så det kanske bara var "min frisör" som jag inte var nöjd med. Hoppas nån annan har bättre erfarenhet.

• guppien

Åh nej va trist Då man absolut inte vill bli missnöjd e ju på sin bröllopsdag! Jaja, får kolla vidare..Tack!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • guppien

Tack för tipset Martins flicka Har ju ett tag kvar..men tiden går fort!! Har du gift dig nyligen? Vad hade ni för färgtema? Funderar mycket på det nu..*ler*

• 050820

Jag klippte mig på Noblesse en gång för ett tag sedan. Frisören som klippte mig var mer intresserad av allt som hände runtomkring än av mig och hur jag ville ha mitt hår. Ville inte att han skulle klippa luggen men vips så hade han klippt den i alla fall - grrrr... Jag går inte dit igen. Men det beror säkert på vem som klipper och det kanske är annorlunda med bruduppsättningar.

• Martins flicka

Mitt inlägg försvann visst i filtret men kan tipsa om w w w . f r i s s a n k a n k o m m a . n u

Jag klippte mig där och hon var superbra. Kan verkligen rekommendera henne, Matilda heter hon. Min klänning var rosa och så hade jag vita pärlor i öronen och i håret. Vita skor och ett guldhalsband med en pärla i. Min brudbukett var med 8 vita kallor runt en vit nejlika och så hade maken en mörk kostym med en brunbeige skjorta och en vit nejlika i knapphålet förstås.

Vad ska du själv ha och när gifter du dig? Nyfiken hihi!

• guppien

050820: ok alltid bra att höra olika åsikter.. får kolla runt lite Tack!

• guppien

Martins flicka:tack för tipset, ska kolla den adressen
    Jag gifter mig 17 september och har tänkt ha min mammas brudklänning sy om den lite bara.. SÅÅ spännande!!

• Martins flicka

Det låter jättefint och jag önskar dig lycka till med allt! Kram!

Svar på tråden Salong Noblesse?