• Espera

Bra modell på klänning som döljer magen?

Fick barn i december, hade trott att magen skulle försvinna...men det har den inte gjort! Nu kan jag inte vänta med att bestämma mig för klänning längre, det är bara drygt 2 mån kvar till bröllopet!
    Jag är ganska kort, och nedre delen av magen har alltså vägrat gå bort efter graviditeten...Hur döljer jag magen bäst? Hur gör jag för att inte se ut som en kort liten knubbis?

• Svar på tråden Bra modell på klänning som döljer magen?
  • orzia

Kanske ha en rätt så vid klänning som börjar gå ut innan "de tjocka" börjar
    ska kolla om ja hittar ngn bild
    *svårt o förklara*

• K.C

draperat ska ju vara bra har jag hört... trollar tydligen!

kort liten knubbis kan du ju inte bli - du är ju dagens vackraste kvinna!

grattis till bebis också!

• orzia

satsa på o framhäva ngt du är stolt över =)

• EhjärtaK = sant

Jag är inne på orzias linje. Jag tror att det kan vara bra med en traditionell brudklänning där vidden börjar redan uppe i midjan (eller egentligen strax ovanför). Jag tycker att det strömmar över av sådana klänningar, men jag kanske har lagt märke till dem just för att jag försöker hitta en annan typ *suck och stön att det skall vara så svårt att hitta det man skall ha*.

Har en kusin som är ganska rund om magen och hon hade en sådan typ av klänning - och hon såg t o m smalare ut än hon brukar göra i vanliga kläder.
    Jag tror att Nixa har en hel del klänningar i sådana modeller!

Om du däremot bara har ytterst lite mage kan ju en annan modell vara fördelaktigare (för är man smal och relativt platt om magen så ser man ofta större ut i den här typen).

• orzia

fortsätter leta imorgon om du vill

O du kommer vara vacker oavsett vilken klänning du väljer

• EhjärtaK = sant

om du går in på www.nixa.se och tittar på klänningarna med släp (första sidan) så finns det flera stycken sådana varianter .

Svar på tråden Bra modell på klänning som döljer magen?