• M-M

4 Månader kvar....

Jag vill bara säga det att idag är det exakt 4 månader kvar tills våran stora dag. Det är inte klokt det är så nära att man kan beställa hinders prövning. Nu kommer dagen med storm steg. Det är så härligt. Ha en underbar helg med mycket kärlek ...

• Svar på tråden 4 Månader kvar....
  • Exakt

Då gifter vi oss samma dag!
    Var ska ni gifta er?

• M-M

Vi skall gifta oss i Borgstena ett par mil utanför Borås. Ni då?

• Exakt

I Barkåkra utanför Ängelholm.
    Kul att höra från någon som ska gifta sig samma dag. Har ni allt klart och bestämt?
    Jag beställde min klänning i måndag, längtar. Hur har du tänkt att din brudbukett ska se ut?

• Tisan

Vi gifter oss oxå den 18 juni i Hammars kyrka några mil söder om Örebro.

• Exakt

Hej Tisan!
    Nu är vi tre. Hoppas fler hänger på. Har du lust att berätta lite om ert bröllop? Hade varit kul!

• M-M

Nja allt är väll inte klart ännu, men klänningen är färdig min mamma har sytt den så nu står den där och bara väntar in dagen. Min bukett skall min blivande svägerska göra hon är florist har itne sett den på bild men jag vet hur den skall se ut i huvudet iallafall. Vet vem som skall sjunga i kyrkan och vart vi skall best maten men ej gjort ännu. Ja det är gjort en del men det är fortfarande mycket kvar känner jag. Hur långt har ni kommit?

• Exakt

Det som är klart är:
    Var vi ska ha bröllopsfesten, men inte menyn.
    Vilken kyrka, men inte musiken. Hittade förresten en bra websida där man kunde lyssna på olika ingångsmusik.
    Solosången i kyrkan är klar, nästan.
    Inbjudningskorten är skickade och flera har redan ringt och tackat ja.
    Jag vet hur buketten ska se ut, men den är inte beställd. Den ska vara hjärtformad med oranga rosor lite grönt lite vitt och pärlor....
    Hur många blir ni på ert bröllop?

• Bröllopstokiig

Vi kommer att bli runt 50 talet om alla kommer som vi har bjudit, vi kommer att ha med barn eftersom vi har en liten kille på 2,5 år och alla som är tänkbara barnvakter är närvande på festen. Vi har gjort så att vi har delat ut våra inbjudningar har fallit sig så bra att vi har haft stora kalas nu och då har de flesta varit där. Hur kommer ni att göra med maten vi kommer att ha buffe kallskuret men vi vet ej vad vi skall ha för föroch efter rätt ännu har ni något förslag?

Buketten kommer att vara en droppformad med blodröda rosor i och så skall jag ha en blå blomma i vet ej riktigt ännu vilken men det kommer nog.

• brud i sina bästa år

18 Juni här också!
    Vi gifter oss i S:t Larskyrkan i Linköping. Inbjudningskorten är inte klara än men på g. Klänningen är köpt, vi ska bjuda c:a 130 gäster. Mycket kvar att fxa, tror att tiden kommer att springa iväg!

Svar på tråden 4 Månader kvar....