• 14maj

Lyxiga underkläder?!

Tänkte bege mig ut och leta underkläder i Stockholm. Eftersom jag fortfarande är lite ny i stan vet jag inte vart jag ska gå. Har redan kollat de enkla, såsom NK, Åhlens och Debenhams.

Nu vill jag ha tips på lite exklusivare småbutiker. Strumpeband och annat läckert vill jag ha!

• Svar på tråden Lyxiga underkläder?!
  • EhjärtaK = sant

* Gustaf Mellbin - Västerlånggatan
    * Details - Götgatan, Mäster Samuelsg. 46
    * Underfin - Drottninggatan
    * Haides - Linnégatan
    * Viktor & Viktoria - Grev Turegatan
    * Sturegallerian (kommer ej ihåg vad butiken heter).

• 14maj

Tack snälla! Nu kan jag verkligen botanisera!

• madelyn

Aja's heter butiken i Sturegallerian

• brudimaj

Jag köpte mitt kitt på StEriksgatan på en liten underklädesbutik, minns inte namnet.
    Man fick dessutom 10% rabatt om man hade med sej deras kupong från nätet...Trevliga och hjälpsamma..måste bara komma ihåg vad det hette!! (länge sen va re´)

• akirfa

brudimaj: Kan det vara Marie Shop du menar?
    Jag har själv tänkt att gå dit, så det va kul å höra att du tyckte det var bra där

• Aprilbrud 05

Jag var på Marie Shop för någon vecka sen och hon hade inte fått in så mycket "brud-underkläder" än, det skulle komma i slutet av februari. Ring och kolla innan ni går dit så behöver ni inte gå i onödan.

• LisaML

Jag är ju en riktig nät-shopaholic och givetvis finns de vackraste underkläderna där!
    Är du ute efter något mer hmm, busigt, så kan jag rekommendera www.agentprovocateur.com deras stil kan bäst beskrivas som "Brittisk trash"

Är du ute efter precis vad som helst så finns det på www.figleaves.com de saluför bl annat LaPerla som är det lyxigaste av lyxiga du kommer att hitta någonsin!

Lycka till och hoppas att du får kul!

• LisaML

Visst är AP kul? Man får ta bilderna på hemsidan med en stooor nypa salt

• EhjärtaK = sant

Aja´s var det - tack madelyn

Svar på tråden Lyxiga underkläder?!