• nenne1

Var köpa glashjärtan som bordsdekorationer?

Hej

Nu närmar sig alla hjärtans dag med alla presenter i affärerna. Vi gifter oss i juni och ska ha hjärtan som tema. Jag är ute efter genomskinliga glashjärtan att lägga på borden. Jag undrar om det finns någon som vet vart jag kan få tag på det? Tänkte att det kanske kommer ut mycket i butikerna nu till alla hjärtans dag.

• Svar på tråden Var köpa glashjärtan som bordsdekorationer?
  • Bobolla

Det finns på Mique! Såg dem senast i fredags...!

Lycka till!

/Bolla

• linisida

hej
    såg att dom hade på albrekts guld ganska billigt.

• mli_b

Har ingenting med glashjärtan att göra, men såg du äntligen hemma tis 8/2? Jessica gjorde en romantisk alla hjärtansdag dukning, bland annat servettringar med hjärtan och ljus dekorerade med hjärtan. Titta på www.tv4.se, där brukar idéerna finnas.

• nami

äntligen en fråga jag kan svara på!! wohoo!

Guldfynd har precis skickat ut alla hjärtans reklam. hos dem får man en burk med små hjärtan för 19:-.ligger 24st i enburk...Fast skulle de vara helt klara? de här går i rosa ton, iaf de som visas..

• magnusfästmö

På Ica Maxi finns glashjärtan för värmeljus. Typisk säsongsgrej, (alla hjärtans dag), så passa på nu i så fall!

• nami

ja. passa verkligen på. jag och min fästman förlovade oss "off season" och skulle ha hjärt tema på festen. det var fullständigtomöjligt att hitta prylar! Vi fick sitta och knåpa för hand hemma...

• Johanna = en lat kock

såg små tjocka glashjärtan på blomsterlandet idag

lite iriserande klara, och några färger till fanns det kostade ungefär som guldfynds

• maniko

Har tittat på de som finns på Guldfynd de äe jättesöta, synd bara att det inte går att köpa bara en färg utan att det är blandat röda och de som går i mer mörkrosa!

• Wih

Hm... kanske vore en bra idé... Vad är det för storlek på dessa hjärtan? *frågvis*

• Fru Larsson

På Tiimari finns små askar med hjärtan av glas (eller kanske är det plast?). De kostade bara 12 kr. Finns i rött och rosa!

Jag ska också ha hjärtan som tema. I en butik i brandbergen som har lite inredning och sånt hittade jag lite tjockare glashjärtan som jag älskar, ca 1/2-1 cm höga och 2 cm breda. Köpte dock ev upp hela hans lager, vet ej om han får in mer.......

• TingelingAnna

Såg faktiskt glashjärtan igår på DollarStore. Vet iofs inte om den affären finns överallt.

• Loo

Jag har skickat efter mina glashjärtan på ett ställe som heter directrade det är en hobby katalog som har massor med användbara saker till just bröllop. Hjärtat är knappt så stor som en 5 kr det låg 12 st i en påse och de kostade mellan 20-30kr/påse.

• Elliegp

Har för mig att Bodyshop har såna som dekoration i sina presentpaket. Kolla om du får köpa från dem!

• bröllop2006

stämmer det att direct trade har minimiorder på 500 kr? Synd i såfall:(

MVH Marie

Svar på tråden Var köpa glashjärtan som bordsdekorationer?