• Timråbrud

BT-träff för er i Y-länet!!!

Hej alla blivande fruar!!

Unga som gamla..

Har ni lust att vara med att ordna en BT-träff?

Skulle vara kul att ta en fika ihop och bolla ideér och prata klänningar och håruppsättningar..

Nån som är med?

• Svar på tråden BT-träff för er i Y-länet!!!
  • Nikita14

Självklart vill jag oxå ses...Vore kul att få kolla på bröllops saker med nån som är inne på samma sak...Tror inte min M2B är särskilt intresserad av det...

• Cybermamman

Nikita14: Ser fram emot att få va med i lite bröllopsnoja! Hade inte tänkt mig att det var en sån stor apparat det här men nu när man läser om allt som alla gör blir man ju alldeles fjollig .

• Cybermamman

ztar är du vaken än...har du sett den här tråden?

• fruSolli

fååår man hänga med fast man itne skall gifta sig förens 2006? =)

isåfall är jag gärna med!

• ztar

Nu e jag vaken :)
    Tyvärr kan jag nog inte komma på några träffar då jag bor i Umeå, men kommer ursprungligen från Nordingrå så det blir där vi gifter oss :)
    Men jag tar gärna del av tips om ni har några! Ha det så skoj på träffen!

• Cybermamman

frökenEmelie: brud som brud, så roligt att träffas

ztar: du kanske tittar in på Umeås bröllopsmässa då, jag ska försöka åka dit oxå

• Nikita14

Cybermamman

Hade inte heller nån aning att det är så stort...Trodde i min enfald att det bara var att fixa kyrkan, klänningen och M2B...Men det är ju ett heltidsjobb...

Tror inte att killarna riktigt inser hur mkt det är att ordna...

När gifter du dig då??

Skulle gärna åka till Umeå, men det är ju nästan 30 mil dit...och det går ju INGA tåg som passar...

• Cybermamman

Nikita14: Man kan ju åka buss kanske? Annars ska jag och min arbetskamrat nog åka bil, vet inte om våra män följer med än. Vi har inte datum rikigt klart än men förhoppningsvis före maj. Undrar om det var du som hade en sån msngroup där du har bilder på planeringen (sett i ngn annan tråd)?

• ztar

Cybermamman
    Jo dit ska vi åka en tur, får väl se om man får några bra tips :) Ska du dit båda dagarna eller?

Svar på tråden BT-träff för er i Y-länet!!!