Prisuppgifter önskas!!
på bruduppsättning och sminkning för brud.
Kan tänka mig att fler än jag är nyfikna på priser hos frisörer/sminköser i Västerås med omnejd och säkert har någon av er fått tag i prisuppgifter!
på bruduppsättning och sminkning för brud.
Kan tänka mig att fler än jag är nyfikna på priser hos frisörer/sminköser i Västerås med omnejd och säkert har någon av er fått tag i prisuppgifter!
Jag ska fixa mig hos Unik. De tar 2500 kr för makeup och bruduppsättning. För min tärna går det på 1000 kr.
Mycket pengar, men jag har bara hört gott om dem. Sedan är det smidigt när vi ska anlita Porträttstudion till fotograferingen direkt efteråt, då de ligger vägg i vägg.
Jag fixade håret på Unik för 1700 kr samt smink på Helskön Dagspa för 600 kr. PÅ provsminkningen plockade hon mina ögonbryn så det blev en snygg form. Blev mycket nöjd. Sen var det nära till Porträttstudion så det blev inte så jäktigt på morron!
Jade! Kan man se bilder på dig på Porträttstudions hemsida? Jag är intresserad av att se sminket! Vem på Helskön sminkade dig? Hur lång tid tog det? Hur och när var provsminkningen?
Jag ska göra håret på Unik för 2.000 kr och sminket på Makeup store för 495 kr (provsminkning ingår ej, jag ska dock betala extra för en sådan). Bor inte i Västerås själv varför jag inte känner till hur något av företagen är. Fick dock ett väldigt bra intryck av Unik när jag var där. Makeup store vet jag är kanon i GBG och Sthlm, därav är de väl även det i V-ås antar jag. Bra med dem är även att man får plocka produkter för det belopp man betalar för sminkningen.