Inlägg från: patricia1977 |Visa alla inlägg
  • patricia1977

    Lust att ses?

    Jag är 27! Hade varit väldigt trevligt att ta en fika och prata bröllopsbestyr! Har underbara vänner som dock antingen gift sig och lagt allt pyssel bakom sig, eller vänner som är långt ifrån... Mysigt att prata med er som är mitt uppe i allt planerande!

    Ha det gott så länge!

  • patricia1977

    Hej!

    Ska vi börja med att bestämma dag!? Sedan kan vi ju prata tider! Det är ju ofta så att man arbetar lite olika eller har diverse engagemang på olika veckodagar!

    Denna vecka passar bara torsdag, med nästa vecka är mer öppen för planering...

    Vad säger alla här?!

    Ett bra fik är Soho vid Harry Hjörnes plats! Rökfritt, stort och med mysiga soffor att sitta i och tidningar man får bläddra i gratis (finns bröllopstidningar från utlandet där

  • patricia1977

    Nästa torsdag passar mig perfekt!

    Någon annan som är på. Kan när som efter 16,00.

    Vore jätte kul om vi blir många!

    Hör av er tjejer!

  • patricia1977

    Jag kan torsdag 17,30!
    Inga problem.

    Jätte kul!

  • patricia1977

    Men då får vi tre ses som läget är nu, och hoppas att fler droppar in!

    Jag är helt ny i planeringen, så jag är i stort behov av tips! Och dessutom vill jag gärna prata av mig då jag är ensam i min bekantskapskrets som är mitt uppe i planeringen nu.

    Hej hej!

  • patricia1977

    Jag kan ses på torsdag denna vecka också. Så för mig är det lugnt. Övriga brudar?
    (känns kul att skriva det och att det faktiskt stämmer - snart)

  • patricia1977

    Men vad sägs om runt 17 på soho denna torsdag istället?!

    Kan alla då också?

  • patricia1977

    Soho är ett ganska stort fik på Harry Hjörnes plats, i närheten av biografen Palladium.
    Väldigt mysigt med soffor och plats där man kan sitta många. Dessutom är det rökfritt, vilket jag tycker är ett stort +

    17.30 Soho nu på torsdag bokar vi då!
    Ska vi ses inne på stället? Det är så himla kallt om kvällarna!
    Jag tar nog med mig några bröllopstidningar. Ska alla ha en röd nejlika i slaget kanske...
    Nej, men vi kan väl ses vid ingången ovanför första trappan vid halv. De som är sena får väl leta efter det mest uppslupna sällskapet med massa skratt och bröllopssnack runt omkring.

    Vi ses, Patricia

  • patricia1977

    Låter toppen!
    Sedan har vi ju några som kanske kommer...
    KUL!

    Vi ses på torsdag!

  • patricia1977

    Jag tycker också att vi ses på torsdag 17.30 som bokat!
    Med all förhoppning blir dettta inte sista gången!

    Sov gott från mig som sitter lite vid datorn medan Johan tittar på "stormötet" i fotboll mellan Arsenal och Manchester United. Han hojtade nyss till, så jag tror hans lag leder...

  • patricia1977

    Ja!
    Det var fantastiskt trevligt! För mig var det inte bara trevligt utan även nyttigt att träffa dig Frank 2 B som är så mycket längre än mig i planeringen!

    Tack för tipset!

    Till alla andra som inte hade möjlighet att vara med, vill jag bara berätta att vi hade väldigt trevligt igår och att jag hoppas att fler kan följa med på nästa fika!

  • patricia1977

    Välkommen till oss augustibrud2005!

    Ju fler desto roligare som sagt.

    Tror jag kan på fredag. Efter fem. Ska bara kolla det! Vore jätte kul! Jag hade väldigt trevlig sist (hej Frank2b ) och det vore väldigt kul att träffa några fler av er!!!

    Ha det bäst!

  • patricia1977

    Hej!

    Ursäkta att jag inte hört av mig innan. Hinner tyvärr inte komma med idag. Fast i Stockholm och kommer inte ner förrän sent

    Vi får ses en annan gång!

    Hej hej!

    Och berätta här i forumet imorgon hur det gick!

    Patricia

  • patricia1977

    Heeej!

    Vad roligt att träffen var lyckad!

    Har ni pratat om en ny träff? Kanske jag kan följa med denna gång om inte jobbet kommer i vägen igen...

    Jag och Johan köpte inbjudningskort igår!!! De sålde ut handgjorda (ser de ut att vara) kort på Chilli för 10 kr/styck så vi köpte på. De är jätte fina med små pärlor på, rosor och tyg och liknande.
    Så där ja, då var första ekonomiska steget taget mot bröllop april 2006...

  • patricia1977

    Bride 2 B!

    Jag har inte tagit kort på dem!
    Ska göra det och lägga in (om jag lyckas klura ut hur man gör - datorer har aldrig varit min starka sida)

    Kul att ni hade det så trevligt! Verkar dock inte bättre än att jag även missar den 5 mars. Mamma fyller 50 år då så jag har i stort sett hela dagen inplanerad med början med hotellfrukost...

    Jag kanske kan vara med nästa gång igen då!

    Många kramar på alla hjärtans dag!

  • patricia1977

    Hej!

    Loggad in här igen en dag för sent! Såg att ni redan haft er träff! Vad sägs om en ny?

Svar på tråden Lust att ses?