• cam_

Hårupsättningar med "halva" håret.

Någon som har länkar till bilder på håruppsättningar med bara det översta håret uppsatt?! Har ganska långt rakt hår och skulle vilja ha större delen av det hängande. Letar efter bilder på uppsättningar som liknar den här www.idoo.org/bare4.jpg

• Svar på tråden Hårupsättningar med "halva" håret.
  • mli_b

men... Cam_ dig har jag inte försökt skicka till, jag har inte din adress.

Jag kan skicka en bild, så blir det lättare att få plats, men lite svårare att se exakt hur det ser ut.

• ztar

mli_b
    Tror jag var lite otydlig, jag menade att jag hade bilder på håruppsättningar och de som ville se dem kunde maila :)

Sen fattade jag inte om du har gift dig eller ska så jag skickade bilderna till dig :)

• cam_

Bilderna från ztar har jag fått, jättefina! Jag gifter mig den 2/7. Någon annan som har bilder Blev ju lite snurrigt det här...

• snuff

Åh, ni som har bilder.. maila gärna mig sissel@toleka.se..

Carmen är bra snygg i håret.. undrar om den frippan skulle funka även utan slöja och med en tiara istället..

• mli_b

ztar: Vi missförstod varandra :) Jag har gift mig och skickade bild på hur jag såg ut.

Cam_: Du har fått en bild på min frisyr nu

Snuff: Tyvärr var bilden för stor, jag fick felmeddelande när jag försökte skicka till dig.

• Bröllopstokiig

ALLA ni som har bilder maila gärna dem till mig med, jag behöver massa av idéer.
    patsa05@gmail.com

• juliana

lilla loppan:

Sidan fungerar bra! Fina bilder! Jag har två av hårbilderna hemma på min dator.. he he.

(gillade även första blombilden på de vita kallorna)

• Bröllopstokiig

Hej!!

Om det är någon som har bilder på håruppsättningar så får ni väldigt gärna skicka det till mig. Tack på förhand.

frida.jansson@se.mcd.com

Svar på tråden Hårupsättningar med "halva" håret.