• cam_

Hårupsättningar med "halva" håret.

Någon som har länkar till bilder på håruppsättningar med bara det översta håret uppsatt?! Har ganska långt rakt hår och skulle vilja ha större delen av det hängande. Letar efter bilder på uppsättningar som liknar den här www.idoo.org/bare4.jpg

• Svar på tråden Hårupsättningar med "halva" håret.
  • be or not be

Kolla in på sakerochting.com, där finns både svenska & utländska länkar. Mycket matnyttigt om annat oxå inför bröllopet.

• snuff

Hej cam

Jag vill inte heller ha hela mitt hår uppsatt, utan tänkt mig något liknande din bild fast jag vill locka mitt spikraka tunna hår :(

Har kollat på sakerochting .com, men hittar INGET snyggt alls i den stilen.. typiskt!

Letandet fortsätter, hittar jag nåt så puffar jag upp! å du kan väl göra samma sak.

• mli_b

Jag hade hälften av mitt hår uppsatt och resten lockat, tyvärr finns det inte bilder på nätet, men jag kan maila.

• ISLA

Här är en till som hade tänkt sig något liknande! Men, det är ju jättesvårt att hitta snygga bilder på den typen av håruppsättning. Var inne på sakeroting.com och letade igenom ALLA sidor med frisyrer där, och kunde inte hitta en enda snygg. Hittar ni något får ni gärna skriva det!

• ztar

Jag hade oxå tänka ha håret så, har en bra bild på MIN drömfrisyr + några till, maila mig på zara_the_star @hotmail.com (ta bort mellanslaget mellan adressen och @ )

• mli_b

ztar, det blir ett väldigt stort mail, du behöver tömma din inbox om jag ska kunna skicka det.

• Sandra W

såg ni sista programmet av Carmen electra och Dave - tills döden skiljer oss åt på kanal 5?
    Hon var faktiskt jätte-fin i håret. ska se om jag kan hitta ngn bild på det.

• cam_

Synd... Har så mycket bokningsinfo på mailen (resa, restaurang, klänning...) Får väl fortsätta leta, Tack iaf!

• cam_

Ska se om den här länken fungerar, preciiis som jag vill har det, fast med en tiara, tror jag, jippi!
    gallery.hairboutique.com/detail.asp&Textures=1&Lengths=4&btnSearch=Search&offset=66&Genders=1&SortBy=0&Styles=16&FaceShapes=255&ID=5332

Svar på tråden Hårupsättningar med "halva" håret.