Catering i Haninge
Hej igen...!
Är en frågvis en.... är det någon som har tips på en billig cateringfirma runt Haningetrakten? Jag har kollat Systrarna sisters, de har bra priser men man bör väl jämföra lite?!
Hej igen...!
Är en frågvis en.... är det någon som har tips på en billig cateringfirma runt Haningetrakten? Jag har kollat Systrarna sisters, de har bra priser men man bör väl jämföra lite?!
- Joppedi
Jag vet att Gourmet huset i Trollbäcken (nära Haninge) har catering, kolla priser med dem. jag tror att de även har en hemsida.
Good Luck!
Japp de har en hemsida, verkar vara bra priser... kika.
Hemsidan har .com på slutet
Halloj!
Vi ska beställa från Haninge kulinariska. Mycket bra priser. De har ingen hemsida men nås på telefonnummer 08-50032201, email: haninge.kulinariska@telia.com.
Good luck!
Åh tack alla ni som svarar! Ska kolla Haninge kulinariska. Har du någon aning om priser?
Japp, tex 3-rätters finns från 150:-.
Vi blir ca 50 pers och med lokalhyra, mat, serveringspersonal, dukar, städning, kalendabrar, alltså i princip allt utom drickat så kommer vi betala ca 15.000:-.
Tack Fru Larsson. Det är ju jättebra pris! Var ligger det någonstans?
vi har catreat buffé från ica supermarket i västerhaninge faktiskt...även ica maxi kan man köpa catering av...om du letar efter ett mycket billigt alternativ!!!
Joppedi, hoppas jag inte räknat fel bara
Jag tror att de finns i Västerhaninge (han som har företaget hade även hand om bokningen av Västerhaninge bygdegård, det var så jag "hittade" honom)!
Hej !
Vi har bokad från Rent-a-James Catering
i V-Haninge, dom ha bra priser på buffer
och god service
mvh
Maria