• Joppedi

Catering i Haninge

Hej igen...!
    Är en frågvis en.... är det någon som har tips på en billig cateringfirma runt Haningetrakten? Jag har kollat Systrarna sisters, de har bra priser men man bör väl jämföra lite?!

• Svar på tråden Catering i Haninge
  • Helena Juni

- Joppedi
    Jag vet att Gourmet huset i Trollbäcken (nära Haninge) har catering, kolla priser med dem. jag tror att de även har en hemsida.
    Good Luck!

• Helena Juni

Japp de har en hemsida, verkar vara bra priser... kika.
    Hemsidan har .com på slutet

• Fru Larsson

Halloj!

Vi ska beställa från Haninge kulinariska. Mycket bra priser. De har ingen hemsida men nås på telefonnummer 08-50032201, email: haninge.kulinariska@telia.com.

Good luck!

• Joppedi

Åh tack alla ni som svarar! Ska kolla Haninge kulinariska. Har du någon aning om priser?

• Fru Larsson

Japp, tex 3-rätters finns från 150:-.

Vi blir ca 50 pers och med lokalhyra, mat, serveringspersonal, dukar, städning, kalendabrar, alltså i princip allt utom drickat så kommer vi betala ca 15.000:-.

• Joppedi

Tack Fru Larsson. Det är ju jättebra pris! Var ligger det någonstans?

• 20th century fox

vi har catreat buffé från ica supermarket i västerhaninge faktiskt...även ica maxi kan man köpa catering av...om du letar efter ett mycket billigt alternativ!!!

• Fru Larsson

Joppedi, hoppas jag inte räknat fel bara

Jag tror att de finns i Västerhaninge (han som har företaget hade även hand om bokningen av Västerhaninge bygdegård, det var så jag "hittade" honom)!

• Humanum

Hej !

Vi har bokad från Rent-a-James Catering
    i V-Haninge, dom ha bra priser på buffer
    och god service

mvh

Maria

Svar på tråden Catering i Haninge