• Vera S

Hotell Lundia i Lund?

Hej!

Någon som har erfarenhet av hotell Lundia? Vi kan inte riktigt bestämma oss för om vi vill boka Grand hotell eller Lundia. Skillnaden är att Lundia kan erbjuda bubbelbad på rummet för samma pris. Kan någon hjälpa oss?

Kram

• Svar på tråden Hotell Lundia i Lund?
  • siouxie

har inte bott på nåt av dom, men väl varit o kollat på deras bröllopssviter.. kan bara säga att grands var MYCKET mysigare o Lundia kändes för sterilt o trendigt. Men det är min åsikt. Dessutom tror inte jag iaf att jag skulle orka bada på natten :)

• Vera S

Vi var och kollade på Grands och Lundias rum idag. Även om man inte orkar bada på natten så kan man alltid göra det nästa dag. vi får ha rummet till kl 16 nästa dag. Vi gillade Lundias rum mycket. Men det är som du säger en smakfråga.

:)

• HansiBansi

Har ingen som helst erfarenhet av Grand, därmot Lundia har jag bott på. Håller nog med siouxie om att hotellet är rätt så sterilt och trendigt, lite småtrist kanske. Däremot är personalen urtrevlig!! Bra service är enligt mig väldigt väldigt viktigt!! Men som sagt, det kan ju vara jätte bra service på Grand också!

• Nina D

Sen finns ju Petri Pumpa också, har ni kollat där?

De har ett antal bröllopssviter som ser lite olika ut. Jag och sambon ska dit och titta imorgon!

• Vera S

Nina D: Berätta gärna mer om Petri Pumpa när du har varit där.Tack

• Fröken B

Vi bodde på Petri Pumpa två nätter. Natten innan bröllopet och själva bröllopsnatten. Hade tornrummet med sovrummet en trappa upp. Inget bad, men det uppvägdes av annat. Mycket nöjda! Ett tips är att ta med lite värmeljus och massa champagne förstås. Frukosten på rummet var super.

Svar på tråden Hotell Lundia i Lund?