• s.u.s.s.

Fler som gifter sig 6 augusti i Eskilstuna?

vi gifter oss den 6 augusti! Finns det fler med samma datum? Hur långt har ni kommit med planeringen?? Själv vill jag fixa allt nu på en gång men tvingar mig själv att ta det lite lugnt. Det är ju jättekul att planera.

• Svar på tråden Fler som gifter sig 6 augusti i Eskilstuna?
  • petra_2006 (fd petra_)

nej tyvärr. Men den 27 maj 06 =)

• loppran

Nope, inte i Eskilstuna men jag har norpat brudgummen därifrån! Vi gifter oss i Örebrotrakten den 6 augusti, och har bokat kyrka, vigselförrättare, musiker, festlokal, toastmasters och cateringfirma samt köpt klänning. Mycket kvar att planera än - visst är det kul?

• s.u.s.s.

Oj, har ni redan bokat musiker och catering? Det har inte vi men snart är det bröllopsmässa här i Eskilstuna. Tänkte gå och titta där vilka cateringfirmor som visar upp sig. Musiker funderar vi på just nu, vilken sort vi vill ha. Det är mycket roligt att fixa... Kyrkan och festplatsen är däremot färdig. Vi är redan 3 par inbokade i kyrkan den dagen så det är tur man är ute i tid! Klänning har jag bokat en, tänker hyra. Eftersom jag betalat en depositionsavgift så får jag byta modell om det kommer in något ännu bättre i vårkollektionen. Men det tror jag inte blir aktuellt för klänningen är toppenfin, men man vet ju aldrig. Spännande. Lycka till!

• s.u.s.s.

petra_2006 (fd petra_): Du har ditt roliga framför dig du! Har du börjat fundera mycket? Dum fråga kanske, eftersom du är här och skriver så har du nog det! Du har mer än ett år kvar, ditt bröllop kommer hinna bli väl förberett, eller hur? Lycka till.

• petra_2006 (fd petra_)

s.u.s.s:
    Jo vi har hunnit rätt långt med planeringen. Men inget är ännu bokat. KAnske måste börja snart, verkar bli fullt fort =/

Vilken kyrka ska ni gifta er i? Har du förslag på nån bra lokal. Det är det vi ännu inte hittat nån =(

• karsod

Hej! Jag och min sambo gifter oss den 3:e september i E-tuna. Har bokat kyrka och prellat lokal. Börjat så smått kika på klänning men vet inte om jags ka köpa en färdigt eller kanske sy upp... Spännande är det i alla fall!

• HannaK

Jag är från Eskilstuna men gifter mig på Dalarö Skans, Stockholm den 6/8. Vi bokade lokal i augusti och har sedan dess inte gjort någonting. Men i dagarna har vi satt igång på allvar med att bestämma, boka upp och klura på vad vi vill göra. Extremt roligt! :)

Just nu är det inbjudningskort, transport och bröllopsnatt som är på tapeten. Svårt!

• s.u.s.s.

petra_2006 (fd petra_) : Vi gifter oss i Husby rekarne kyrka och sedan håller vi festen på en äng nära Bälgviken... vi hoppas på solsken...

• Lilli77

Ja!! Solsken vill vi ha hela vagen till Stjarnhov utanfor Gnesta dar vi ska gifta oss den 6/8! :) Det ar val inte sa jatte jattelangt fran Eskilstuna ;)

• loppran

s.u.s.s.

Bröllopsmässa i Eskilstuna lät ju jättekul! När, när? *nyfiken*

Önskar dig också lycka till, tillsammans med alla andra 6-augusti-brudar!

• s.u.s.s.

Jag tror bröllopsmässan är på sundbyholms slott den 6 augusti. Det ska bli spännande och jag hoppas man kan få lite idéer där, kanske något bra tips på cateringfirma.

Är det någon som har bra erfarenheter av någon cateringfirma i eskilstuna trakten så skriv gärna och tipsa!!!

• petra_2006 (fd petra_)

s.u.s.s.
    Vad mysigt det ´låter... Ja då får man hålla tummarna för solsken!!!

Bröllops mässan är den 6februari. Jag tycker inte den är så mycket att ha. Har varit med och ställt ut 2år i rad. Det är så lite utställare =( Själv ska jag till Stockholm den 29/1 för att gå på bröllopsmässan på grand hotell =)

• r78ks

hej alla

jag ska gifta mig den 27/8 och jag bor i eskisltuna. kul med ngn annan som bor i närheten..

• flickven

s.u.s.s. såg att vi skulle gifta oss i samma kyrka, hur har ni tänkt att göra med dekoration i kyrkan?

• s.u.s.s.

flickven: jasså, samma kyrka! Kul! Vi har faktiskt inte pratat om det alls... hur har ni tänkt? Hur dags gifter ni er? Vi gifter oss kl: 15.00

• flickven

vet inte hur vi ska göra men jag har insett att vi måste börja fundera på det snart, vi gifter oss 30/4 12:00 så det börjar närma sig.

Svar på tråden Fler som gifter sig 6 augusti i Eskilstuna?