• Henax

Hjälp med present till sambon, tack!

I helgen som kommer så har vi 10 årsjubileum!!!
    Och min sambo har bokat in en weekend nånstans här i Sthlmstrakten! Mysigt va?!

Känner nu dock att jag kanske borde köpa en present åt honom eftersom han är så snäll med mig! Vi brukar väl inte alltid fira förlovnings- eller årsdagen men just 10 år känns ju lite speciellt!

Klocka fick han i present för nån månad sen. Klackring fick på alla hjärtans dag i fjol. Snygga manchettknappar och slipsnålar har han flera stycken.
    Och nåt annat kommer jag inte på...

Så snälla HJÄLP mig med lite inspiration!
    Tack på förhand!

• Svar på tråden Hjälp med present till sambon, tack!
  • HannaK

När vi firade senast tog jag min kille till stället där vi träffades första gången. Pratade om allt vi hade sagt den där kvällen och hur vi mindes det. Det var jättehärligt och han var hur lycklig som helst!

• Henax

Hjärtat! HUR har jag kunnat missa den tråden?! Vilken bra idé! Tack!

HannaK! Va gullig och smart! Nu har ju min sambo redan bokat in helgen och dessutom så finns inte krogen där vi träffades kvar längre! Sååå länge sen är det sen vi träffades!

• Hjärtat

Henax

Kul att du gillade idén

/Hjärtat

• smilie

Henax:
    Har du en digitalkamera?
    I så fall kan du göra en pinuppkalender med dih själv
    Det skall jag ge min m2b i morgongåva

• Henax

Smilie! Låter som en kul grej... men inte för mig! Jag är nog lite för pryd! Skulle nog inte kunna koncentrera mig och vara seriös... Ser mig själv i raffiga underkläder försökandes få digitalkamerans självutlösare att fungera samtidigt som jag ser lite lagom förförisk ut! Nej, det skulle inte bli bra!
    Men tack för tipset!

• tristesse

vet inte hur dyrt det får vara, men annars är ju en digikamera en bra och användbar present. om han inte redan har en vill säga...
    så kan ni ju fota er romantiska helg och era kommande år tillsammans...

• Henax

Tristesse! Din idé hade varit jättebra OM han inte köpt en själv i höstas!
    Tack tack ändå!

• Henax

*puttar upp och hoppas på fler idéer*

• Malin75

Jag gav min man en gosig morgonrock i morgongåva. Kanske det kan vara något.
    Annars... en flaska whiskey av finare sort... kanske. Svårt!!! Men något litet tips i alla fall!

• Beppe

Något på glasväg? Två champagneglas med era namn eller en glaskula med kärlekstext och hjärta?

• Karilin79

Jag har köpt ett fint visitkorts etui & graverat in: I all evighet
    Detta står även i hans ring.

Tips från lilla mig

Svar på tråden Hjälp med present till sambon, tack!