• sommaren -05

bästa restaurangen i Västerås

Jag tänker bjuda ut min kille på en fantastisk middag. Vilken restaurang rekommenderar ni?

Jag funderar på Varda, Il Primo (den nya italienska) och Real. En riktig pangmåltid ska det vara

Rekommendera gärna maträtter där också.

• Svar på tråden bästa restaurangen i Västerås
  • sommaren -05

Inga Västeråsare här?

• agnelia

Jo då!

Men jag har ingen erfarenhet av ovan nämnda restauranger...

Dock har jag hört att Varda har väldigt saftiga priser!

• augustibrud05

Eftersom jag älskar tapas, ska även ha tapasbuffe på bröllop. Rekomenderar jag La Tapita

• sommaren -05

agnelia- saftiga priser är ok-bara r en gång! Huvudsaken maten är suuuper!
    Vad skulle du rekommendera?

augustibrud 05-Mmm tapas-det var länge sedan. Tror dock det får bli en anan gång.

Kramar

• Cassidy

Tycker absolut att du ska prova någon av de tre. Kan också rekommendera Avenue och Limone. Lycka till!/Cassidy

• Sötnos2

Jag har inte heller erfarenhet av dessa restauranger, men är också lite nyfiken på dom! Läste vlt:s recensioner o både Real o Avenue fick 5 gafflar av 5, o Varda fick 4! Min syster har ätit på Real o tyckte det var jättebra. Maten var jättegod, personalen var kunnig o berättade om vad det var för mat de fick + att de bjöd på pytteaptitretare innan förrätten o pyttegrejer till kaffet efter efterätten (läste även detta i vlt:s recension).

På Avenue fick även vlt-recesenterna in en mellanrätt i väntan på huvudrätten (men det kanske bara var lite fjäsk för dom). Jag har själv funderat på Avenue till alla hjärtans dag, då jag tycker att Real har lite för tunn meny, i alla fall om det är den enligt hemsidan som gäller. Men får se vad det blir!

• sommaren -05

Jag visste inte att Real hade en hemsida
    Vilken adress?

• 27aug

Halloj!
    Min favvo är Ruffino i alla lägen. Har alltid fått supergod mat och den bästa sevicen. Mysigt är det också, romantiskt och ombonat.
    Men, jag är faktiskt otrogen Ruffino den här gången och har bokat bord på Karlsson på taket till mig och min m2b på alla hjärtans dag. Är det ngn som vet ngt om maten där? Jag har bara hängt i baren och aldrig ätit i resturangen .

Sommaren -05: hoppas ni får det mysigt var ni än hamnar.

• Safir

Karlsson på taket har jättegod mat men väldigt dyrt. Utsikten är ju ifs värd att betala för också..

Fondue har jättegod mat och man får påfyllning på allt på varmrätten. Kul att sitta och pyssla. Måste verkligen rekommendera tobleronefonduen till efterrätt.

Limone har också jättegod mat.

• sommaren -05

Mmm..älskar också tobleronefonduen på Fondue

Vi var på Varda och avnjöt deras avsmakningsmeny-helt fantastisk måste jagsäga och helt kar värt pengarna. Gick på 2000 för mig och gubben..

• FrökenJenny

restaturang Bellman. Det är våran favorit restaurang. Rekomenderar pepparstekt oxfile och rotfrukts gratäng

Svar på tråden bästa restaurangen i Västerås