• anna74

Träningskompis i Västra Hamnen Malmö

Finns det någon här som bor i Västra Hamnen i Malmö eller däromkring som tycker om att träna och simma på Kockums Fritid eller gå långa promenader med eller utan hund. Jag söker någon att tex spela badminton med eller simma och ta en fika med. Vill komma igång med träningen men har inga kompisar att träna med. Jag är "mellan två jobb" just nu så jag har massor med tid på dagarna. Kanske är du mamma-ledig eller också utan jobb just nu!
    Hör av dig!

/Anna

• Svar på tråden Träningskompis i Västra Hamnen Malmö
  • -Mia-

Hej! Jag bor i Lund och det är ju inte så jättelångt ifrån Malmö. Jag skulle gärna vilja ha någon att spela badminton med, det är ju inget kul att spela med sambon för han vinner varje gång :)
    Jag studerar så jag har också mycket fritid.
    /Maria

• anna74

Precis!
    Jag spelar med min bror och sambo och får alltid stryk!

Om du kan tänka dig att spela på Kockum Fritid så maila mig på
    abbot70@hotmail.com

• Darling1

hej där!!

jag pluggar på teknik & samhälle nere vid västra hamnen bor dock vid värnhem... hänger gärna med ut på promenad med vovven! vad har du för hund? *nyfiken*

• anna74

Jag har en dansksvensk gårdshund som är 12 veckor och heter Maja. Vi passade på att skaffa hund nu när jag ändå är hemma.
    Har du hund? Det är perfekt att promenera med hund här ute vid havet!

• Darling1

nej jag har ingen hund, men jag älskar det djuret!! min mamma har 2 golden tjejer som jag e hundvakt åt ibland!

• anna74

Det var ingen som hörde av sig i alla fall! Synd för nu börjar det bli riktigt skönt här ute med solen och allt!

• Sevvan

Var i Västra Hamnen, Bo01 eller? Där är ju jättemysigt!! Jag bor inne i stan men annars hade det varit något. Brukar köra ut dit bara för mysighetens skull :)

Svar på tråden Träningskompis i Västra Hamnen Malmö