• robbans flicka

Nytt försök till BT-träff Hälsingland/gävleborg!!

Finns det nån fler än jag från hälsingland/gävleborg som känner sig sugen på att starta upp BT-träffar??

Själv ska jag gifta mig 2:ajuli, vore kul om fler hade lust att hänga på. Spelar ingen roll vilken tid på året ni gifter er.

• Svar på tråden Nytt försök till BT-träff Hälsingland/gävleborg!!
  • Prinsessa

Jag är från Bjuråker några mil från Hudiksvall..

• robbans flicka

Håller med om att Söderhamn är det mest centrala för alla när vi ska träffas men du har faktiskt rätt i att det finns lite mer att tillgå i Gävle.

Beror ju lite på vad vi förväntar oss att vi ska göra under våra BT träffar oxå.

Endel kanske vill shoppa kläder o assocciarer o endel kanske bara vill sitta o fika o prata.

För mig går det bra med vilket som helst, jag hänger med på det mesta :)

Ge lite tips om vad ni vill göra oxå så kan vi säkert komma fram till en lösning som passar oss alla. :)

• Lionez

Robbans flicka, bor du i Ellne?

• busiga_mamman

Prinsessa

Hur gammal är du?

• robbans flicka

Lionez, det har du rätt i, jag bor i ellne.

Känner vi varandra på någevis??

Du såg bekant ut när jag gïck in o tittade på era bröllops bilder.

Eller har vi träffats genom nått gemensamt intresse nån gång??

• Prinsessa

busiga_mamman:
    Jag fyller 36 i april...
    & du?

• busiga_mamman

Prinsessa

Själv är jag 25, snart 26.. Tänkte om du var nån man kände igen från skolan eller så..

• Prinsessa

busiga_mamman:

Finns säkert någon gemensam vi känner på något sätt skulle jag tro, du har nog gått i skolan med massor av Dellbor

• Lionez

Robbans flicka, vad heter du? Är du uppvuxen i Ellne? Jag bodde där tills jag var sexton, nämligen...

• robbans flicka

Jag heter maria bertilsson o är uppvuxen i ellne. Vi bor inte mitt i själva byn utan uppe vid landsvägen där man svänger ner till byn.

Jag hade hästar på den tiden,två stycken en grå o en fuxfärgad.

Vad hette du som ogift o vart i ellne bodde du??

Svar på tråden Nytt försök till BT-träff Hälsingland/gävleborg!!