27 aug någon
Ska gifta mig i strängnäs i augusti men jag bor i stockholm. Finns det någon häromkring som också gifter sig då. Andra är ju också intressanta att talas vid med
Ska gifta mig i strängnäs i augusti men jag bor i stockholm. Finns det någon häromkring som också gifter sig då. Andra är ju också intressanta att talas vid med
Jag ska oxå gifta mig den 27 aug. Vi bokade Täby kyrka idag!! Är så glaaad!!
Kul. Bokade kyrka och festlokal ganska tidigt då vi var helt säkra på vilket datum vi ville ha. Bokade bröllopsresa i lördags. Så den 29 aug bär det iväg till azorerna i två veckor. Lite tätt inpå bröllopet kanske, men det blir nog bra:).
Har några viktiga bitar som jag känner att jag måste ta itu med snart. Det är inbjudningskort, catering och hyre av porslin.
Hur många gäster ska ni ha?
Nyfiken på allt
Samma datum här, hade bokat 6/8 från början, men det blev ändrat. Bokat kyrka och lokal sen rätt länge. Vi åker också den 29/8, fast till Sorrento!!
Vi ska oxå åka på vår bröllopsrese den 29/7! 10 dar på Aruba!!!
Ska naturligtvis vara 29/8!!
Då kanske vi ses på Arlanda då, jag antar ni åker därifrån??
Stämmer bra. Planet går vid halv elva på förmiddagen.
Var ska ni gifta er?
Vi åker tidigt, 6.40, på morgonen. Får sova på planet.
Kyrkan som vi bokat är Grödinge och festen ska vi ha på Hågelby Gård. Flertalet av gästerna bor i S-tälje och även vi. Vi ska nu ta kontakt med dem för att börja planera menyn etc - Spännande. Annars är inbjudningskorten prioritet nu!
Gifter mig också 27/8.
När planerar ni att skicka ut inbjudningarna?
Vi gifter oss på ön Hven i skåne den 27/8
Vi har tänkt nån gång i slutet av mars början av april, med osa juni. Hur har ni tänkt?
Yrvädret 05
Vi hade tänkt april så det blir ju ungefär samtidigt!
Man vill ju skicka tidigt så att så många som möjligt kan komma, men man kan ju inte skicka hur tidigt som helst.. :)
Gör ni dem själva?
Det har vi tänkt! Får nog ta o shoppa loss på Panduro nån dag o få lite inspiration!
Vi är (iaf inte jag ) särskilt pyssliga av oss. Antingen beställer vi de färdiga, sett jättefina på Spira, eller så trycker vi dem någonstans. Vi har tänkt rätt stilrent (än så länge).
Vi var på Panduro förra veckan, det finns ju massor! Och har man fantasi så kan man få till det jättefint!
Vi tänkte oxå skicka i April. Man vill ju hinna innan folk lagt in om semester. Vi ska nog köpa färdiga. Det var inte så farligt dyrt och då vet vi att det blir bra. Men först ska vi hitta festlokal!!
Hej!
Vi gifter oss den 27/8 i Nässja Kyrka i Vadstena.
Fast vi är stockholmare igentligen
/Skrutt
Hej. Vi ska gifta oss den 27 augusti i Tölö k:a i Kungsbacka. Vi ska ha ett dubbelbröllop tillsammans med min syster och hennes blivande. Vi har inte kommit så långt i planeringen ännu, men festlokalen är bokad. Nästa grej är att hitta billig och bra catering:)
Hej! Vi ska också gifta oss den 27/8. Vi bor båda i Göteborg men ska gifta oss på Kinnekulle, som är mina hemtrakter. Vi har bokat festlokal, präst, fotograf och prel. bokat 2 olika kyrkor. Tänkte nog göra inbjudningskorten själva, men har inte funderat på när de ska skickas ut. April verkar ju dock vara en popoulär månad:)