• Ting

Fick panik då jag var i Kista!!

Hej på er har ju berättat tidigare om min depression och vill berätta nu att jag var på bio i Kista igår(Fantomen på operan) mycket bra och sevärd film måste jag säja..

Men när vi skulle dit så fick jag nästan panik av alla människor alla ljud alla öppna affärer och gud vet vad.

Jag mådde jätte illa blev trött och fick ont i huvudet och ville bara bort från allt...

Detta för mig är ju så pass nytt och svårt och jag vet inte hur jag ska hantera detta, då de inte varit så här innan jag blev sjuk.

Älskade att gå i affärer och shoppa och nu får jag bara panik jaggår in i ett köpcentrum.

Hur länge ska de vara så här??

Mår så dåligt av att inte vara mig själv..

• Svar på tråden Fick panik då jag var i Kista!!
  • f.d. Svart brud

Jag tycker också att Kista är ett jobbigt köpcentrum att vara på och jag har varken torgskräck eller depression...

• Norrbottensbrud

Hej!

Efter att jag drabbats av utmattningsdepression så hade jag också väldigt svårt att vara bland folk. Första tiden kunde jag inte ens ta telefonsamtal. Kommer också speciellt ihåg en gång när och min sambo skulle besöka en mässa. Väl inne på mässan blev jag så yr och illamående att jag knappt kunde stå upp. Var tvungen att åka hem och lägga mig och vila. Var helt utmattad.

Jag kan därför relatera till vad du menar. Jag tror dock att det är väldigt individuellt när denna typ av symptom går över. För mig gick det sakta men säkert åt rätt håll. Idag kan jag åter shoppa på stan, gå i affärer, mässor osv.

Svar på tråden Fick panik då jag var i Kista!!